EN TØFF UKE

God kveld kjære lesere!

Puuh, det er søndag og jeg har endelig inntatt sofaen, og sitter å tenker over denne uken som har vært. Så sliten som jeg føler meg akkurat nå har jeg ikke følt meg på veldig , veldig lenge. Hvorfor? Jo, jeg har jobbet kontunerlig i over 4 uker nå, trent 6 dager i uken, ligget flere netter over på flyplassen pga jobbingen min, går på diett, presser inn familieselskap og venninnebesøk. Ja, you name it.

Kanskje ikke så rart at jeg sitter helt utslått i sofaen denne søndagskvelden? Ihvertfall, jeg skal på jobb igjen om 5 timer, så jeg må prøve å få i meg litt søvn før jeg skal på jobb, for så å dra på JOBB INTERVJU i morgen. Noe jeg både gleder og gruver meg til, bestandig skummelt dette med intervju. Men jeg må bare ha troa på meg selv og tenke at dette skal gå bra.

 Dere tenker kanskje “hvordan klarer hun å opprettholde dietten sin om hun ligger flere netter på flyplassen?”. Jo, det skal jeg si deg. Jeg har preppet mat i flere dager i forveien, også har jeg med meg en gigantisk koffert til/fra jobb med matvarer, vaffeljern, visper, vekt og ja you name it. Ser sikkert helt mongo ut, men det er bedre å ha en stor koffert enn å bære på massevis av poser og bagger som sliter på ryggen min.

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg