THE ONE AND ONLY – ELIXIR

God kveld kjære lesere!

Husker dere hudscanningen jeg var på hos “Injeksjonsspesialisten” her i Trondheim for snart 6 mnd siden? (innlegget finner du her) Like etter denne hudscanningen så investerte jeg noen tusenlapper på hudserien “Elixir” som er en ekslusiv kremserie med dokumetert effekt mot aldringsforandringer i huden og andre vanlige hudproblemer. (se tidligere innlegg her).

Nå har det som sagt gått 6 mnd siden jeg startet på disse produktene, og jeg kan ikke si annet enn at jeg ELSKER DE. Jeg har brukt de dag og kveld nå hver dag, og jeg kunne ikke drømt om en finere hud. Dere tror kanskje at jeg overdriver nå? Men helt sant, huden min har aldri sett bedre ut! Selve huden har fått en helt ny glød, og det er en drøm å legge sminke på en så glatt og fin hud som jeg har fått nå.

Jeg har aldri vært plaget noe særlig med huden min, men jeg merker alikevel en stor forskjell. Det er ikke bare jeg som ser forandringene, men også kollegaer, venner, familie og til og med ansatte på parfymeri/kosmetikk butikker. ALLE ser en stor forskjell, nå gløder huden min virkelig.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har aldri brukt “så mye penger” på renseprodukter. Tilsammen betaler jeg i overkant av 2000 kroner for alle tre produktene jeg bruker (rens, serum og niactil fuktighetskrem). Jeg har hatt alle produktene i over 6 mnd nå, så de holder veldig bra! Nå begynner det å bli tomt, så da skal jeg fylle på igjen. INGEN tvil om at jeg skal fortsette med dette flotte merket som Elixir produsere.

Jeg er trossalt 25 år, og bør virkelig begynne å tenke på huden min, spesielt i ansiktet som jeg skal bære på i mange år fremover. Gjør som meg og sikre huden din og invester i “Elixir” sine produkter, du vil IKKE angre.

“Elixir” sine produkter kan du få kjøpt hos “Injekssjonspesialisten ” her i Trondheim, Nordre gate 2. For mer informasjon, se her.

Følg meg gjerne på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg