PAKKELYKKE – MYREVOLUTION

God kveld kjære lesere!

Ettersom jeg trener 6 dager I uken så er jeg 100% avhengig av ulike produkter som vedlikeholder kroppen min etter trening. I går mottok jeg en bestilling jeg gjorde fra “myrevolution”. Pakken bestod av 2 esker questbars (coockie dough smak og oreo smak), 1 boks fatburn tabletter og 1 boks med “MyoProtein”  proteinpulver med choco/peanut smak.

QUESTBAR

Jeg er en stor tilhenger av disse questbarene som “alle snakker om”. DU har garantert hørt om de, og om du ikke har gjort det.. Synd for deg! Disse er bare helt himmelsk, og vet du hva? De inneholder IKKE sukker og har kun 180 kcal I en bar. Du kan tro jeg koser meg med denne med GOD samvittighet. Jeg bruker ofte å varme de litt I mikrobølgeovnen, da blir de som coockies. NAM. Disse får du også kjøpt på helsekost/treningsstudio, men da er de svindyre. Du betaler 40 kroner for 1 stk. Om du bestiller denne pakken fra myrevolution får du 12stk for 295kr, det vil si 25 kroner pr stk. Penger å spare det!

Coockie dough smak her
Oreosmak her

T-Rex fatburner

Jeg bestilte også denne gangen T-Rex som er en av de kraftigste fettforbrennerene tilgjengelig på markedet. Ettersom jeg er litt stressa på å bli kvitt “bikinifettet” som jeg så fint kaller det, så er jeg ivrig på å prøve alt. T-Rex gir deg bedre konsentrasjon og mer energy på trening og I hverdagen. Vektreduksjon vil gå hurtigere med T-Rex enn uten, dette på grunn av en høyere fettforbrenning. T-Rex gir og en lavere sultfølelse, som gjør det lettere å følge et kaloriredusert kosthold 
Du finner den her

 MyoProtein – proteinpulver

Så over til yndlingen! Nemlig “MyoProtein” proteinpulveret som “Myrevolution” selger. Denne har jeg tidligere skrevet et blogginnlegg om (her). Dette proteinpulveret skuffer aldri på sin smak og kvalitet, og er rett og slett det reneste proteinpulveret du kan få tak I. Nydelig på smak, og fantastisk å bruke I proteinfluff.
Du finner den her (jeg bruker smaken choco/peanut)

Følg de gjerne på instagram “myrevolution_no”

Besøk deres nettside her
Facebook her


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg