MIN “ALENE TID”

God kveld kjære lesere!

Nå er det en stund siden jeg var personlig her inne, og tenkte derfor å komme med et blogginnlegg som handlet om MEG og enda mer MEG. Hvordan har jeg det om dagene? Jeg forteller mye om trening, helse/skjønnhet og mat, men ikke så mye om hvordan jeg har det. Som jeg nevnte til dere for snart 3 mnd siden så ble jeg singel etter et fohold på 2 år som tok slutt. Etter den tiden har jeg KUN fokusert på å være med personer som er glade i meg og setter pris på meg.

Jeg har så og si vært omkringet av venner og familie til enhver tid, og ikke helt hatt anledning til å være alene, og kjenne på den følelsen av hvordan det er. Jeg har fylt dagene mine opp fra morgen til kveld, og så og si aldri sittet hjemme og fått “alene” tid. Når det er sagt så har jeg jo jobbet 150% stilling så og si i hele sommer, og trening 6 dager i uken (både med og uten venninner). Kveldene/ helgene har jeg tilbringt med venninner jeg tidligere har skyvd litt tilsides, og som jeg igjen har tatt opp kontakten med. Når det skal sies så har det kommet flere viktige venner inn i livet mitt, noe jeg setter stor pris på. 

Jeg føler at jeg har vokst utrolig mye på disse 3 månedene, og kunne ikke hatt det bedre..faktisk! Jeg er sunn og frisk, jeg er i jobb, jeg har mange gode venninner, en fantastisk familie, gode kollegaer, og ja.. har det ganske så bra! Jeg liker veldig godt å være selvstendig, og ikke være avhengig av en “mann” , om du kan kalle det for det. Jeg er en frisjel, og merker veldig godt at jeg liker fritheten til å gjøre hva jeg vil, og når jeg SELV vil. Uten å måtte spørre om lov, eller å føle “huff, nå må jeg skynde meg hjem så han ikke sitter hjemme og venter på meg..” 

Når det gjelder festing,så har jeg ikke drukket på snart 6 uker, noe som også føles bra. Jeg føler ikke jeg har gått glipp av noe annet enn fylleangst, pengebruk og dårlig form dagen derpå. Jeg har egentlig ikke konsekvent bestemt meg for å gå hele 6 uker uten alkohol, men det har egentlig bare blitt slik. Fordi jeg prioritere tiden min på ting som jeg føler er viktigere, som koselige venninnekvelder med god mat og kos. 

Puuuh, nå ble det mye “meg” snakk, men følte det var påtide med en liten oppdatering etter at jeg ble singel. Og vet dere hva? Singel livet er jo faktisk veldig greit. Ingen regler og jeg har funnet ut at alt er lov nå som man er singel. Ingen bestemmer over meg, hva jeg skal like / ikke like på facebook/instagram. Jeg er fri, og jeg liker det veldig godt!

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg