GOOD THINGS COMES TO AN END

God kveld kjære lesere!

Det er ikke til å legge skjul på at jeg har jobbet veldig mye hele sommeren, og at dette jobb “maratonet” ennå ikke er helt over for min del. Jeg skal fremdeles jobbe fult opp, og vell så det ut juli måned, og må bare holde “motet” opp. Det har gått mange dager siden jeg hadde min forrige fridag, men jeg skal ikke klage. Jeg tjener trossalt gode penger på å jobbe så mye som jeg gjør nå. Og det er jo egentlig det jeg innerst inne også ønsker, da jeg trenger disse pengene. Skal fortelle I et senere innlegg hva jeg planlegger å gjøre til høsten (spennende!)

Men ihvertfall, jeg jobber nesten 150% stilling nå, og det kjennes på kroppen. Slik som idag skulle jeg ikke starte før 14.00, og jeg sov helt frem til 13.00. Jeg sov over 12 timer I strekk, og da kan du tenke deg kroppen min var helt utslitt. Har ikke sovet så lenge på en evighet, da jeg den siste tiden har kun fått 5-8 timer søvn pr.natt. Så disse 12 timene gjorde virkelig susen følte jeg. Selv om at jeg var I koma da jeg kom meg opp av senga, våknet jeg mer utover dagen.

Nå star jeg foran ei full arbeidshelg på Avinor, da jeg jobber 14 -22 ikveld, 09-15.30 I morgen og 11.00 – 21.30 på søndagen. Så det blir ikke mye fritid ser du. Men jeg skal alikevel få presset inn bade trening og venninnekos. Er invitert til min bestevenninne I morgen kveld for å sladre litt og planlegge turen til Spania om underant av 1 mnd.

Hva ska du i helgen?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg