1 MND IGJEN

God kveld kjære lesere!

Åååå, idag (lørdag) er det kun 1 mnd igjen til jeg og en hel gjeng sitter på flyet nedover til Spania. Den 15.august reiser jeg som sagt nedover til Torrevieja med 7 andre venner av meg. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til denne turen, da jeg har jobbet som en maskin I hele sommer, og ENDELIG er det jeg som skal sette meg på flyet og få en velfortjent FERIE.

Følelsen av å kunne slappe av I 10 dager er helt ubeskrivelig, og jeg kjenner det kribler I magen allerede. Gleder meg bare til å få pakket kofferten og kommet meg avgårde jeg. Goodbye Trondheim! Denne ferieturen tror jeg blir helt magisk,rett og slett fordi jeg skal reise med så mange flotte mennesker. Har som sagt ikke vært på vennetur siden smmeren 2008, så nå er det på tide å slå seg litt løs og kose seg I varmen.

Må innrømme det har vært tungt å jobbe så mye som jeg har gjort I hele sommer, men nå føler jeg virkelig at det er verd det med tanke på sydenturen jeg skal på. På en måte kan jeg se det positive I det, nå som alle er ferdig med feriene så har jeg IGJEN ferie og skal kose meg.

Har du hatt ferie eller er du som meg og har igjen ferie?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg