NEGLEFIN

God kveld kjære lesere!

 Nå var det dags for å få flotte nye sommernegler, og denne gangen gikk vi for fargen “tropix” med sølvsteiner og fargen “silver chrome” med sølvglitter. Og vet du? I love it! Jeg elsker spesielt den fine sølv fargen som Trude får frem I neglene mine. Det glitteret hun strør over på slutten, som “smelter” inn I sølv fargen er bare sååå fin. Så ja, jeg er absolutt fornøyd med mine nye sommernegler.

Denne gangen tok vi de litt kortere enn hva jeg vanligvis bruker, rett og slett fordi det er mest praktisk for meg nå som jeg jobber så mye som jeg gjør I sommer. Da holder de tusen ganger bedre, og resultatet ble egentlig like fint, om ikke finere!

Om du ønsker sommerfreshe negler, ta kontakt med flinkeste Trude som jobber på negledesign på tlf: 74 82 16 00

Priser finner du her

For mer inspirasjon følg “lockert88” på instagram

 

Sponset innlegg

4 kommentarer

Siste innlegg