MyoProtein fra Myrevolution

God kveld kjære lesere

I snart 2 uker nå har jeg prøvd ut ett nytt proteinpulver , nemlig “Myoprotein” fra myrevolution. Jeg liker å teste ut nye produkter, fordi det finnes så utrolig mye bra på markedet der ute. Jeg har prøvd mange ulike proteinpulver, men det er ikke mye som kan sammenlignes med “Myoprotein” pulveret jeg fikk prøve fra myrevolution.

Hvorfor er det så bra?
Jo, dette må være det reneste proteinpulveret jeg har prøvd, og for ikke å snakke om smaken på pulveret. Jeg har smaken “choco peanut”, som smaker himmelsk.

Hvordan merker jeg at det er så rent?
Vanligvis når jeg blander proteinpulver så blir det bestandig litt klumper igjen I shakeren, og jeg synes aldri den blander seg særlig verken med melk eller vann. Dette pulveret derimot blandet seg kjempe lett inn I bade melk og vann. Ingen klumper, noe jeg digget! Jeg hater disse klumpene som jeg må riste I flere minutter før de forsvinner helt.

Hva inneholder proteinpulveret? (NB “fagstoff “for speiselt interreserte)
Proteinpulveret er designet med focus på høyeste renhet og kvalitet, med råvarer av kategorien isolate som har over 90% proteininnhold, tilnærmet fritt for lactose og fett. I denne avanserte filtreringsteknologien bevarer man det høyeste inneholdet av BCAA, glutamin, samt flere immunforsvarsfaktorer.MyoProtein er sammensatt av melkeproteine whey/myse som har hurtig opptak og stimulerer proteinsyntese, og kasein som har tregere opptak og motvirker nedbrytning.

 Jeg har de siste 2 ukene spist “protein fluff” hver dag, bade til frokost og kvelds. MyoProtein pulveret passer utmerket til fluff da en blir ekstra “fluffy” fordi produktet er så rent.

Slik lager du en perfekt fluff:

 30gram MyoProtein pulver
2 egg
2ts sukrinmelis

Visp dette sammen til det stivner, og sett det 10 minutter I fryseren. (kan sløyfes, men jeg liker den best kald).
NAM, en proteinrik dessert, uten dårlig samvittighet.

Har du prøvd “MyoProtein” fra Myrevolution før?

Følg de gjerne på instagram “myrevolution_no”
Besøk deres nettside her
Facebook her

 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg håper du får en fantastisk onsdagskveld, og jeg håper jeg kan gjøre den enda mer fantastisk ved å tipse deg om det siste innlegget på bloggen min hvor du kan vinne et gavekort på 500,- på nelly bare ved å se om du ser hvilken farge jeg har på toppen min på svart-hvitt bildet 🙂 Håper ikke du ser på dette som for mye reklame, det er tross alt du som kan eie et gavekort på nelly om ikke lenge, jeg tjener ikke noe på det!

    2. Anonym: Det er opp til øyet som ser hva du befinere som “flat”: Bildet lyver nok litt, med tanke på stilling/lys. Mener selv jeg har bygd ganske mye rumpe, og har faktisk aldri hatt så stor rumpe som jeg har nå. Men kom dårlig frem på bildet der. Så skal prøve å få tatt et ordentlig rumpe bilde en annen gang å publisere her inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg