OH, KJÆRE MANDAG

God kveld kjære lesere!

Da sitter jeg godt plantet I sofaen til ei venninne, mens jeg “skynder” meg å få blogget et innlegg innimellom all pratingen. Det er mandag igjen, ny uke, nye muligheter. Dette ordtaket synes jeg er så flott fordi man kan virkelig starte med blanke ark og bare se fremover I en ny uke.

DET er nettopp det jeg har tenkt å gjøre. NÅ er jeg 100% frisk fra bihulebetennelsen og er virkelig klar for en ny uke. Jeg gleder meg til å begynne å trene for fult igjen, og virkelig komme tilbake på sporet jeg var på, FØR jeg ble sengeliggende. De siste 2 ukene har vært tøffe for min del, og derfor har bade kropp og sjel falt sammen. Det er utrolig hvor mye som skjer med kroppen uten trening på 14 dager. Nå er det bare å kjempe seg tilbake til sommerkroppen 2015, er jo trossalt snart bare 6 uker igjen til sydentur. DA skal jeg være I form, og den skal det jobbes med fremover.

Mandagen idag føles ganske tung, tross det er ny uke og nye muligheter, rett og slett fordi jeg har hatt ei tøff arbeidshelg. Det er mye reisende som reiser til/fra flyplassen disse dagene, og derfor er det ekstra mye trøkk på job. Når bade fredag, lørdag og søndag går med til jobbing, blir mandagen alltids litt tøff. Men tross tøff arbeidshelg så ligger jeg ikke på latsiden. Idag har jeg bade vært på kiropraktor time hos “Klinikk for alle”, vært å trent og fått tid med min beste venninne. Hva kan bli bedre?

Er du klar for en ny uke?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

2 kommentarer
    1. Så kjekt at du er frisk igjen da 🙂
      Bihulebetennelse er noe hærk! Hatt det så å si 3-4 ganger hver høst/vinter/vår… men men nå pøses det på med aloe vera og masse annet godt for kroppen saker, så satser vi på minimalt til ingen sjukdom fremover 😉 (lov å håpe hvertfall)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg