BACK ON TRACK

God kveld kjære lesere!

Er det noe jeg virkelig har savnet etter å vært syk så lenge nå, så er det TRENINGEN min. Det føles ut som en evighet siden sist jeg var i form, og kroppen merker godt en “12” dager pause, gjett om den gjør! Jeg føler meg rett og slett gravid, fordi magen er så hard og stor for tiden. MEN det kan jeg konstantere at jeg ikke er, på ingen måte! Jeg tror bare at alt er veldig svulmet opp pga mye tabletter og at kroppen reagere på infeksjonen har fått. 

MEN tilbake til overskriften. Jeg er tilbake igjen på treningen, og det føles fantastisk. Jeg trener som dere kanskje har skjønt både på Kaliber og på 3T. Når velger jeg de ulike treningssenterne? OM jeg har dårlig tid en dag, så er det lettere for meg å komme meg til 3t, da det tar meg 5 minutter å gå bortover. Mens for å komme meg til Kaliber må jeg kjøre i 15 minutter, og må derfor ha litt ekstra med tid.

Men sånn sosialt sett så trives jeg mye bedre på Kaliber, fordi der får jeg trent med blant annet min tidligere coach Gunnar Strand Jacobsen, og flere dyktige utøvere der oppe. Samt at de har mange treningsapparater som jeg savner fra 3t. Blant annet har de egen “hip thrust” benk på Kaliber, samt en SINNSYK magemaskin, som jeg bare kaller “helvete”. Denne maskinen river noe sinnsykt i magemusklene, og sist jeg tok den var jeg stiv i magen i 8 dager. Hver gang jeg lo så stramte det i magen og gjorde faktisk vondt. Så du kan tenke deg hvor godt denne tar på magen!

PS: Er det bare meg eller har folk blit litt late? Jeg ser ofte halvtomme treningsstudio rundt omkring nå, og lurer på om folk virkelig har tatt sommerferie fra treningen? 

Trener du noe i sommer?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg