REFIL – VIPPEEXTENSIONS

God kveld kjære lesere!

Nå er det igjen klart for ny refil med vippeextensions, og da går jeg som til flinkeste Anette Aas som holder til i fjordgata her i Trondheim. Har gått til henne ei god stund nå, og er alltid like fornøyd når jeg går derfra. Jeg er veldig opptatt av å ha et fint resultat til enhver tid, så vi gjennomfører refil hver 2 uke for å opprettholde blikket mitt. 

Priser

Singelvipper 1400,-
Refil:
2 uker 500,- 3 uker 650,- 4 uker 750,- 5 uker 850,-

Volumvipper (2D-4D) 1900,-
Refil:
2 uker 700,- 3 uker 800,- 4 uker 1000,- 5 uker 1450,-

Mix&Match 1600,-
Refil:
2 uker 700,- 3 uker 800,- 4 uker 1000,- 5 uker 1450,-

Fjerning av vipper 300,-

Ønsker du fyldige og flotte vipper til sommeren så kontakt Anette på tlf: 92 84 67 82
Se så flott da, hvem vil ikke våkne slik?!

Følg henne på instagram for flere bilder “beautylineanette”
Besøk også henne facebook side her for flere bilder. 

NB: Bildet nederst viser før/ etter refil. 

REFIL:
FØR                                                       ETTER

2 kommentarer
    1. Super duper blogg du har 🙂 masse fine bilder og innlegg 🙂 hva er dine beste treningstips? Kan du lage mer av sunn oppskrifter til mat (lunsj og middag)? Hvorfor blogger du? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg