NEW STYLE

God kveld kjære lesere

Med så mye trening og “husarbeid” så er det ikke rart at det faller av en eller annen negl. Når sant skal sies så klarer jeg ikke tanken på å gå uten 1 eller flere negler, så jeg er ganske rask med å ta kontakt med Negldesign Stjørdal hos flinkeste Trude Lockert, for å sette på nye negler. Fra før hadde jeg en sommerlig rosa/lilla farge, men nå ønsket vi å gjøre noe “mer ut av det”, så vi satset på med en sølv farge med glitter støv.

Jeg bare elsker resultatet, og synes de er like nydelige, om ikke ennå finere. Trude legger så utrolig mange fine negler I alle ulike farger/fasonger. Gleder meg nesten til alle faller av slik at vi får lagt nye farger. Vil prøve alt samtidig, men det skjønner jeg ikke vil gå 🙂

Sjekk ut hennes instagram “lockert88″ for flere bilder og inspirasjon.
Bestilling: 48 34 65 50
Priser: Se her

Var de ikke nydelige?


 

Sponset innlegg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg