MINE VIPPEEXTENSIONS

God kveld kjære lesere!

Siden september 2013 da jeg for første gang prøvde vippeextensions (I Bali faktisk), så har jeg vært avhengig av å bruke vippeextensions. Når jeg tenker tilbake så skjønner jeg ikke at jeg torde å legge vipper i utlandet, men den gang da. NÅ legger jeg kun vipper her i Norge både pga kvalitet og sikkerhet.

Men tilbake til vippeextensions. Jeg er som sagt avhengig, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde dette tidligere. Det hjelper meg sånn i hverdagen og ihvertfall mot sommeren er det alfa omega! Bare å våkne, ha på seg klærne, litt solpudder og vips så er man klar. Vippene sitter på både når du dusjer, sover og ja du trenger ikke stresse med å mascara eller løsvipper. Vippeextensions er rett og slett det beste jeg har opplevd når det gjelder kosmetikk.

Jeg legger mine vipper hos Anette Aas, som holder til i fjordgata her i Trondheim. Hun er utolig dyktig, og jeg er så fornøyd med vippene hun legger. Jeg har både lagt singelvipper og mix&match (både 2D-4D vipper og singelvipper). Dette er en utrolig flott teknikk da hun ser an hver øyevipp og legger ut i fra fasong, form og lengde på hver enkelt vipp. Enkelte vipper tåler kanskje ikke 4D, og da kan hun legge singelvipp. Dette er kanskje hemmeligheten til at jeg blir så fornøyd med vippene, gang på gang!

Jeg liker å ha en mer drastisk effekt, og derfor mix&match best for meg.. Ønsker du ett mer naturlig resultat, så anbefaler jeg deg singelvipper. Vippene sitter i 3-4 uker, avhengig av hvor flink du er til å stelle med de. Du må ikke klø og pille deg i øyene til enhver tid, og også passe godt på når du dusjer slik at du ikke “spruter” ned øyenen med vann.

Priser

Singelvipper 1400,- 
Refil: 
2 uker 500,- 3 uker 650,- 4 uker 750,- 5 uker 850,-

Volumvipper (2D-4D) 1900,-
Refil:
2 uker 700,- 3 uker 800,- 4 uker 1000,- 5 uker 1450,-

Mix&Match 1600,-
Refil:
2 uker 700,- 3 uker 800,- 4 uker 1000,- 5 uker 1450,- 

Fjerning av vipper 300,-

Ønsker du fyldige og flotte vipper til sommeren så kontakt Anette på tlf: 92 84 67 82
Se så flott da, hvem vil ikke våkne slik?!

Følg henne på instagram for flere bilder “beautylineanette”
Besøk også henne facebook side her for flere bilder. Til venstre mix&match & til høyre singelvipper 


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg