EBAY ER SKUMLE GREIER

God kveld kjære lesere!

Tidligere uken her satt jeg å surfet litt på nettet, blant annet nettsiden Ebay, om dere har hørt om denne siden? Der finner du ALT, og til en billig penge. Så en kveld i forrige uke satte jeg meg ned og skulle bare handle 1 topp fra Ebay, men hva tror du skjedde? Jo, jeg satt oppe fra 00.00 til 07.30 og handlet ALTFOR mye på Ebay. Greit nok at ting ikke er så dyrt der inne, men når du kjøper oppimot 20 plagg så blir det noen kroner av det. Så ja, jeg svidde av en god del penger. MEN jeg synes ikke det gjør noe når jeg får så mye fint for pengene. 

Det gikk mest i klær, slik som sommertopper osv. Håper bare de passer nå, fordi Ebay er jo kjent for å ha litt små størrelser på klærne sine. Så jeg krysser fingrene! Det vil ihvertfall ramle inn med pakker etterhvert nå, og jeg kan nesten ikke vente. 

Dette ble nattens fangst:



11 kommentarer
    1. De hekla toppene har jeg også sett på og må nok få handla meg. Vet du at det er du som fikk meg hekta på Ebay for ei god stund siden. Du la ut link på noen sko husker jeg. Første gang jeg var på ebay. Da brukte jeg penger da, og det var gøy!

    2. Jeg var også slik før. Jeg kjøpte haugevis med billige klær fra Kina og Japan hos Ebay. Til jeg begynte å tenke hva er det som gjør at plaggene er så utroolig billige? Jo, masse-produksjon til luselønn for de som produserer og lager det, kanskje til og med barnearbeid! Mens sjefene blir rike! Det må jo være en grunn eller flere grunner til at de selger det så utroolig billig som det enkelte av plaggene er.
      Derfor har jeg begynt å bestille mere klær fra UK, USA og Tyskland, der jeg velger å tro at arbeidskårene er bedre enn i Kina og Japan..det er kanskje litt dyrere klær men det synes jeg det er verdt, da kan jeg sitte med god samvittighet over at det er ihvertfall ingen som har lidd for at jeg som bor i dette rike landet skal få billige klær!
      Jeg har også boikottet å handle hos HM og Vero Moda da det er kommet fram at de bruker barnearbeid for å produsere noen av klærne sine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg