4 MND UTEN (!)

God kveld kjære lesere!

Når sant skal sies så er det over 4 mnd siden sist jeg var ute og drakk alkohol, og derfor var det kanskje på tide å ta seg en fest nå i helgen som var? Det var lenge planlagt at jeg skulle drikke, og da var det 16.mai som var den “store” dagen der jeg skulle innta store mengder alkohol. Det er litt rart, jeg følte nesten jeg var utro mot meg selv, fordi jeg var så “stolt” over at jeg gikk 4 mnd uten alkohol, men jeg kan jo ikke fortsette å leve resten av mitt liv edru bare pga jeg er opptatt av trening/kosthold. Jeg er trossalt 25 år , og må jo leve livet litt også. 

Ihvertfall 16.mai ble det vors her hos meg sammen med noen venninner og kompiser. Veldig koselig med slike vors der man bare kan sitte og kose seg, drikke og la praten flyte med så flotte mennesker. Etter vorset dro vi til ett av Trondheim beste utesteder (i følge meg), “The Mint”. Jeg havner bestandig der når jeg drikker, rett og slett fordi jeg trives veldig godt der. 

17.mai hadde jeg planer om å ha på meg bunaden og komme meg til byen for å se på toget, men vet du? Men formen var ikke så særlig bra, så jeg sov frem til halv 4 den dagen. Og ikke nok med at jeg drakk den 16.mai, jeg kjørte på med en 2 dagers! Når man først slår på stortromma så tar man den tydeligvis helt ut. 2 dager med alkohol? Fysj! Jaja, det var helt klart verd det! Jeg var invitert til ei god venninne og kompis av meg på fest, og DER var det steming for å si det slik. Fra vi begynte å drikke til vi dro på “The Mint” etterhvert. En kanonkveld med litt for mye drikke, men absolutt verd det. 

Så ja, der var mine 4 mnd uten alkohol prosjekt over, og skal jeg være helt ærlig? Så vet jeg faktisk ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg uten alkohol nå. Jeg har ikke satt meg en fast dato for neste gang jeg skal drikke, jeg tenker at jeg lever kun 1 gang og hvis det frister å drikke så tar jeg meg en fest igjen. MEN en ting er sikkert, treninga og kosthold er like mye i fokus som før, om ikke enda mer. (skal fortelle mer senere)

Håper alle fikk en fin 17.mai feiring! 

Følg meg gjerne på instagram “idadir”




4 kommentarer

Siste innlegg