HAIRTALK EXTENSIONS

God kveld kjære lesere!

Siden jeg var 18 år har jeg kontinuerlig brukt extensions, så du kan tro jeg har brukt mye tid/penger og energi i å finne meg ulike typer extensions. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg har prøvd nesten ALT. Både clips, tape og microringer. Jeg har bestilt fra både nettsider som luxushair, pilus, rapunzel of sweden, minihouse888 etc. Jeg har egentlig aldri vært særlig fornøyd med kvaliteten på noen av disse, og har derfor måtte byttet ut mine extensions hver 2-3 mnd for at det faktisk skal se fint ut. For en pakke extensions ligger det ca på 2000 kroner (+ og – i pris her). Men for å få et fyldig resultat må man regne med 2000kr.  Så du kan tenke deg at jeg har brukt en god del penger på nytt hår hver 3 mnd. Det er bare et regnestykke å tenke på.

I starten (de første 2-4 ukene) er håret fra alle disse nettsidene bra, men etter flere vasker, vind, regn og sol så vil håret gradvis bli mer slitt i tuppene, flise seg opp og rett og slett spise seg oppover. Jeg var bestandig så glad hver gang jeg satte på fordi jeg følte meg så fresh og fin, MEN jeg visste at om noen uker så måtte jeg skifte ut det igjen. 

MEN nå er det nok sløsing av både penger og tid for å hver 3 mnd å kjøpe nytt hår, stress! Så jeg bestemte meg for å gjøre en kjempe investering og kjøpe meg det BESTE håret du kan finne på markedet. Nemlig “hairtalk” extensions.

Ja, du tror sikkert at dette er bare noe jeg skriver. Men tro meg, det er det BESTE jeg på 7 år har prøvd. Hairtalk er verdens mest skånsomme metode for å forlenge håret, og inneholder tape fester. Håret består av indisk Remy hår og er Fairtrade-merket. Hairtalk extensions får du KUN kjøpt i salonger, og disse salongene er trent opp til å finne både riktig farge, lengde og ikke minst sørge for at håret sklir naturlig inn i ditt eget hår. Håret kan brukes opptil flere ganger, også opptil 1 år. (enda lenger om du er flink til å ta vare på det) 

Hvem bruker hairtalk?
Det er ikke kun jeg som bruker hairtalk, det finnes utallige “kjente” personer som bruker det. Blant annet:  Jennifer Lopez, Kathrine Sørland, Fotballfrue, Marte Borge, Ida Wulff, Tone Damli Aaberge, Nicole Richie,  Ulrikke Lund, Living Doll. 
Du kan både se og lese mer om hairtalk HER 

Farge/lengde?

Jeg bruker fargen #613 som er den lyseste, og den lengste lengden deres på 55cm. Jeg har tidligere alltid bestilt 65 cm på alle mine extensions, fordi jeg har alltid vllle hatt det enormt langt. Så det at 55cm var det lengste de solgte gjorde meg litt nervøs. MEN vet du? 55cm er kjempe langt, og jeg kunne virkelig ikke ønsket å hatt det lengre. 

Pris?
Ja, så var det prisen.. Den er ganske så stiv! Men vet du? Det er absolutt en investering, fordi dette håret både ser og ER bra ut. Du slipper å bytte ut extensionet ditt på ihvertfall 1 år, om du bruker det hver dag. Enda lengre om du er “periode bruker” av extensions. Jeg bruker 7 pakker av “hairtalk”, se priser nedenfor: 

1 pakke med 55cm = 1800 kr 
Anbefales å ha 5-7 pakker på fult hode.
Så da kan du selv regne ut prisen.

Jeg har nå brukt hairtalk i snart 2 mnd, og jeg er ennå like fornøyd, om ennå ikke enda mer fornøyd! Jeg har ikke ville skrevet dette blogginnlegget før jeg faktisk fikk testet det ut etter 2 mnd, og det har jeg nå gjort. Jeg ser ikke antydning til slitasje på håret, og på dette tidspunktet har jeg på mine tidligere extensions opplevd slitasje. 
Det er ikke bare jeg som synes håret mitt er fint, får stadig kommentarer om hvor fint, “ekte” og fyldig håret mitt er nå. 

Noe jeg også liker veldig godt med hairtalk sine extensions er at tapefestene er så små og lette at du ikke kjenner at de sitter i håret ditt. Det er veldig viktig for meg, og sikkert mange andre. Frisøren din sørger for at håret settes på en spesiell måte, slik at du slipper å tenke på om det vises bak eller om det ble satt på riktig. 

I`m in love!

Har du prøvd hairtalk før?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”
 

 

5 kommentarer
    1. Wow, det ble jo utrolig fint! Bestilte hairextensions fra luxushair for en stund siden, men det ble slitt nesten med en gang.. Har lenge vurdert å prøve ut hairtalk, og nå som jeg ser hvor bra resultatet ditt er burde jeg kanskje vurdere det!
      Men har du noen tips ang. gulskjær i hår? Hver gang jeg bleiker etterveksten hjemme blir det så fort gult, og frisører har bare svindyre kurer/shampoer å anbefale. Har du noen rimelige og bra tips til hvordan jeg kan få redusert gulskjæret?

    2. Kjempe fint 😀 Jeg har ikke prøvd dette, tror jeg har såvidt hør om det 😛 Selv bruker jeg extensions fra Sara’s og jeg er meget fornøyd. Jeg har hatt det i 5 år så da sies kvaliteten veldig mye så lenge man tar vare på håret så varer det mye lengre også. 🙂 Supert at du deler dette med oss =)
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg