BRASILIANSK VOKSING

God kveld kjære lesere!

Nå som sommeren nærmer seg, og bikinien skal på, så har jeg tatt steget og fått min første brasilianske voksbehandling. For dere som ikke vet hva dette er, så er det altså voksing av underlivet. Jeg har lenge vurdert å gjøre det, men har ikke tatt steget, men i går gjennomførte jeg det. Behandlingen ble gjennomført hos flinkeste Vibeke som jobber på negledesign på Stjørdal (30 min unna Trondheim by). Absolutt verd 30 minutter kjøring for en behandling!

Jeg skal ikke lyve for dere og si at dette var en behagelig følelse, fordi det var det ikke. Det var vondt, men ikke like vondt som jeg hadde forventet. Jeg bruker til vanlig å vokse hele ansiktet mitt hos Vibeke, så jeg visste litt hvordan smerten ville kjennes ut. Men ja, som sagt, smerten var der. Men det varte ikke så altofr lenge, og VIPS så var jeg ferdig. Og DA kan du tenke deg jeg var fornøyd!

Vibeke bruker en voks som stivner av seg selv, så du slipper dette typiske “vokspapiret” som river ekstra i hårene. Denne metoden hun bruker er den mest skånsomme for huden, og jeg er såååå utrolig fornøyd med arbeidet hennes!

Før selve behandlingen så lot jeg alt vokse ut i 14 dager, slik at det var nok hår å ta av. Dette gjør at jeg får et finere resultat. Jeg må tilbake igjen om 4-6 uker for å gjennomføre det igjen. Jo flere ganger du vokser jo mindre hår blir det etterhvert. Jeg kan nesten ikke vente med å fortsette med denne behandlingen nå, og tiden frem mot sommeren. Det skal bli en drøm å ha på seg bikinitrusa og faktisk føle seg KOMFORTABEL! 

Når jeg først var der for å få en brasiliansk voksing, så bestemte jeg meg for å vokse armhuler og legger i samme slengen. Kjempe greit nå frem mot sommeren, enda en ting å ikke bekymre seg over. Nå kan faktisk sommeren bare komme, jeg er KLAR!

I mai kjører de tilbud på brasiliansk voksing, og jeg kan virkelig anbefale dette på det varmeste. Do it! 

MAI TILBUD:

Brasiliansk voksing kr 450 (nye kunder)

FAST PRIS:

Brasiliansk voksing fra kr 570
Voksing overleppe 190,-
Voksing ansikt fra kr 300,-
Voksing legger 350,- 

Full pris liste kan du se her
(billigere i pris enn de fleste andre)

Ta kontakt med salongen på tlf: 48346550

Har du prøvd brasiliansk voksing før?

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg