NY INSTAGRAM TREND ?

God kveld kjære lesere!

Nå i 2015 skal man lete lenge etter en person som verken har snapchat, instagram eller facebook installert på sin telefon. Sosiale medier er overalt, og utviklingen vil bare fortsette i denne retningen. Men hvor går egentlig grensen for hvor langt man skal dra dette med status via sosiale medier? Alle snakker om det: instagram!! Så du bildet hun/han la ut i går eller? Har du sett hvor mange følgere hun/han har eller? 

Hvorfor er det slik at vi hele tiden skal konkurrerer med andre om å ha mest likes eller flest følgere? I går kom jeg over en artikkel på nettet hvor de faktisk opplyser at man idag kan KJØPE seg følgere på instagram. Hva?! Hva er det som skjer her i verden? Må folk virker betale penger for å få flere følgere og likes på instagram? Er det ikke bare OK å være seg selv og la folk like deg for den du er? Du kan lese artikkelen her. 

 Jeg synes det er dumt at vi faktisk lever i et samfunn der vi må bruke penger for å oppnå denne “gode selvfølelsen” om jeg kan kalle det for det. Jeg personlig ville følt meg falsk om jeg kjøpte til meg følgere og likes på instagram, da jeg vil at folk skal følge meg om de SELV er interrersert i å se hvilke bilder jeg legger ut. Når sant skal sies så er jeg ikke så veldig aktiv på instagram, da det kan ta flere uker mellom hver gang jeg legger ut bilder. Så antall følgere/likes er ikke noe jeg tenker så mye på. Det som er vikig for meg er at folk VIL følge med på det jeg legger ut og oppriktig liker bildene mine. 

Har du hørt om denne instagram “trenden” med å kjøpe seg følgere?

Om du VIL så følg meg gjerne på instagram “idadir”
– Bare om DU selv ønsker å følge med på bildene jeg legger ut.  


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg