SUMMERFEELING

God kveld kjære lesere!

Må først få begynne dette blogginnlegget med å takke for alle tilbakemeldingene på mitt forrige blogginnlegg. Har fått masse koselige tilbakemeldinger både her inne på bloggen, facebook, meldinger og mail, noe jeg setter stor pris på. Dere er så snille og gode – alle sammen!

Så over til noe positivt.. Dagen idag! Det er søndag, solen skinner her i Trondheim med 10grader. Hva kan bli bedre? Jeg føler virkelig at sommeren er et steg nærmere nå, og det føles godt. Idag hadde jeg egentlig planer om å ta treningsfri, da jeg har trent hver dag de siste 11 dagene, MEN det ble bare en tanke. Det første jeg gjorde når jeg våknet var å komme meg avgårde på trening. Hadde ikke noen plan over hva økta ville gi meg, så det endte faktisk opp med at jeg gjennomførte ei god cardio økt på 1 time på mølla. Jada, jeg vet jeg kunne brukt naturen å jogget ute, men slik ble det da ikke. 

En ting jeg liker veldig godt med tredemøller er at jeg selv har kontroll på selve treningen. Jeg stiller inn både fart og stigning selv, og ja – føler jeg har kontroll. Så idag ble over 600 kalorier forbrent, og det føltes godt. Selv om at solen skinte ute så unnet jeg meg en solariumstime. Nå er det evigheter siden jeg sist tok sol, fordi jeg tenker mye på huden min, skader og ikke minst rynker. Men idag så frista det, så da ble det 20 minutter i solariumet. Jeg bruker alltid solfaktor 50 i ansiktet, og legger alltid over noe for ansiktet. Jeg tenker på at jeg blir gamlere, og vil ikke få et gammelt ansikt før jeg faktisk må bli gammel. 

Har du/dere fint vær der dere bor idag?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

4 kommentarer
    1. Den ene dagen er det synd i deg (du skal ivertfall ha folk til å syns det) så den andre dagen virker ALT over… KNIPS så skifter du personlighet.. Noe som skurrer her 😀
      Som jeg har fått høre fra andre så er du en dramaqueen, om du ikke får det somm du vi vil, er du en person man helst vil unngå å være med. Stakkars den som skal tilbringe tid med deg i tiden framover…!
      Den tørr ikke du å godkjenne!

    2. Follower: Hei kjære follower! Hyggelig av deg å legge igjen en kommentar her inne, faktisk så er jeg glad for å få en slik kommentar, fordi det vises at folk faktisk bryr seg om det jeg skriver her inne på bloggen.

      Det innlegget jeg skrev om “den naken sannheten” ble skrevet for en periode jeg var inne i for 2-3 uker siden da jeg fikk en oppsiktvekkende nyhet som preget meg. Jeg skal ikke lyve og si at denne perioden er over, men jeg prøver å se fremover og bruker derfor ikke mer tid på å skrive sytende innlegg her på bloggen min. Bloggen skal være et fristed der jeg skal dele tanker og følelser, men jeg har alltid vært opptatt av å faktisk skrive om positive ting i livet mitt, og jeg har ikke tenkt å endre det mønsteret.

      DERFOR følte jeg for å skrive om gårsdagen, ettersom jeg faktisk hadde en fin søndag. Jeg synes ikke jeg skriver at livet er perfekt på det forrige innlegget, men at jeg har det litt bedre for hver dag. Er det for ille å skrive?

      Om du mener jeg er dramaqueen, så synes jeg dette er noe du skal holde for deg selv. Da jeg verken ser hvem du er eller aner hvem du kan være, så blir det litt ekkelt å sitte her og få slik kritikk fra en “anonym” person. Vil du fortelle meg noe mer så anbefaler jeg deg å ta kontakt med meg på mail. (se mailadresse på kontaktinfo).

      Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

    3. Oi. Follower.. Er vi fremdeles ikke kommet over stadiget hvor man slenger ut kommentarer og negativitet på andres blogginnlegg..? Vær så snill, grow up 🙂 du kan ha dine meninger, men om du ikke har noe positivt å komme med, så hold det for deg selv. Dette er noe av det mest tragiske jeg ser- voksne folk (skulle man tro) slenger ut kommentarer og skaper dritt. Ikke rart det blir krig i verden. Og forøvrig: ganske sikker på at jeg vet hvem du er. Takk for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg