WHAT A DAY

God 1.påskedag alle sammen! 

Idag hadde jeg min første fridag på snart 1 uke, og det føltes ganske godt. Planen var å sove så lenge som jeg klarte , gjerne til kl 12.00, men tror du ikke jeg våknet lysvåken 09.30? Jeg prøvde å lukke øynene, og sa til meg selv at jeg måtte sove videre. Jeg hadde jo planlagt å sove lenger jo! 

Men dette lot seg ikke gjøre, så 09.45 var jeg oppe. På med treningsklærne for så å lage proteinpannekaker til frokost. Når jeg lager proteinpannekaker så bruker jeg “proteinpannekake” miksen som du får kjøpt på REMA , blander i egg, melk og havregryn. Dette har blitt en stor favoritt, og spises hver morgen med bringebærsyltetøy/blåbærsyltetøy uten sukker. Helt fantastisk nydelig – anbefales! Også blir man så sinnsykt mett av disse vaflene, ikke bare “luft” liksom. 

Etter en herlig frokost, så spaserte jeg bortover til 3t på solsiden. Tomme gater, og Trondheim så virkelig ut som en spøkelsesby klokken 11.00 på dagen. På 3t var det heller ikke særlig mye til folk, til min store glede! Fikk kjørt skuldre og bein idag, for så å avslutte med 45 min cardio. Det føltes så fantastisk godt!

Når jeg kom hjem så var det å hive seg inn i rydding i klesskapet. Dette er et prosjekt jeg har utsatt i ett halv år snart, men nå var det virkelig på tide. Det rant over med klær, og ting lå i poser som aldri var/er brukt ennå. Så ryddingen startet, og etter 2 timer var jeg ferdig. Sliten, men fornøyd jente! 

Klærne skal jeg prøve å få solgt via facebook, da det både er ubrukte ting med prislapper og klær som er brukt veldig, veldig lite. Handlet jo som en galing i London i fjor, i bare klær shoppet jeg for 15 000 kroner. Og dette er klær jeg må få prøvd å solgt unna litt av.  Etter opprdydningen fikk jeg besøk av min lilesøster, noe som var veldig koselig. 

Ikke nok med at jeg fikk ryddet i klesskapet, jeg hadde også litt ekstra energi til å rydde og vaske hele leiligheten. Snakk om å være effektiv? ENDELIG var det klart for middag, og da ble det hjemmelaget fajitas, servert med en frisk salat, hvitløksdressing (kesam og hvitløkspulver) og hjemmelaget guacamole. 

Nå sitter jeg i koseklær med både klesvaskmaskinen OG oppvaskmaskinen står på (to fluer i en smekk), og bloggerne står på TV. Klokken er bare 19.30, men det føles ut som klokken er 23.00 da jeg har fått gjort så ufattelig mye på denne flotte søndagen. 

Hva har du gjort denne søndagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg