SOLSKINNSHELG

God kveld kjære lesere!

Det er FREDAG, og strålende solskinn her i Trondheim by. Hva kan være bedre enn dette? Jo. for min del kunne jeg mer enn gjerne ha ønsket meg fri. Typisk at den første solskinnshelga så er det min tur til å ha jobbhelg. Jeg skal egentlig ikke klage fordi jeg har ikke jobbhelg mer enn hver 5 uke (hos Avinor), men er litt trasig når jobbhelga kommer på ei slik helg med så godt vær. Jaja, ingenting å gjøre med det, får bare gjøre det beste ut av helga allikevel.

Ser at det er en liten stund siden jeg oppdaterte bloggen sist, og det skyldes rett og slett litt mangel på tid, men også problemer med internett. Jeg har nå bodd i leiligheten min i snart 6 måneder og sliter ENNÅ med internett forbindelsen. Før har jeg egentlig ikke brydd meg noe særlig og bare brukt 4G på telefonen, men nå som jeg tenker å blogge litt fremover så er jeg avhengig av internett. Jeg betaler også 349 kr ekstra pr.mnd for å få hurtigere internett, så dette er ikke holdbart. Så nå til uken får jeg endelig en tekniker på besøk som skal se på problemet. Internett skal jeg ha før jeg betaler noe mer , fordi dette tullet finner jeg meg ikke i.

Utenom dårlig internett forbindelse, så hadde jeg min første treningsøkt i går på snart 4 uker. Grunnet ferie og prolapsen i ryggen jeg pådro meg så har jeg hatt et langt opphold. Gleden var derfor STOR når jeg gjennomførte en og en halvtimes økt i går! NÅ skal dette bare fortsette og jeg må si jeg gleder meg til hver treningsøkt jeg skal fullføre fremover. Har vært og handlet inn stort på Coop Obs for hele neste uke, så nå kan jeg påstå at både treningen og maten SKAL bli bedre.

Ønsker alle mine kjære lesere en fin fredagskveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg