UPERSONLIG OG KJEDELIG (?)

God kveld kjære lesere!

Når jeg nå har hatt litt tid til å faktisk tenke, ja for engangskyld har jeg hatt TID til å tenke og da tok jeg en gjennomgang av bloggen min. Hva er det egentlig jeg skriver om disse dagene og hva er det som opptar bloggen min? Jeg må legge meg langflat og si at bloggen min har blitt ganske så upersonlig, noe jeg egentlig ikke ønsket i det jeg startet bloggen min i oktober 2012. Bloggen skulle være personlig og jeg skulle dele alt og ingenting med dere.

Det siste året har bloggen nærmest blitt en “reklame” blogg, der jeg anbefaler dere ting jeg selv har kjøpt og brukt. Dette er alt fra sminke, til hudprodukter, hår, negler, vipper og ja, you name it. Og nei jeg skal ikke slutte å anbefale dere om mine kjøp, men jeg burde kanskje by litt mer på meg selv slik jeg engang gjorde?

Faktumet er kanskje at jeg er litt “redd” for å by for mye på meg selv nå som jeg faktisk blir 25 år ganske så snart. Da jeg startet denne bloggen var jeg “kun” 22 år og følte jeg kunne gi alt, om dere skjønner. Nå føler jeg at jeg må holde igjen mye av mine tanker/følelser nettopp fordi jeg er voksen.

Dette høres jo egentlig litt rart ut, når jeg sitter her og skriver dette, men det er slik jeg oppfatter det hele. Jeg har jo hele veien delt alt med dere, fra da jeg giftet meg, til skilsmissen, til min nye flamme, hva som skjer i jobblivet mitt, til jeg kjøpte min egen leilighet i Trondheim, til jeg satstet mot bikinifitness konkurranse, mine opp/nedturer med trening/diett, og ja – ALT.  

Akkurat nå føler jeg at livet kanskje har stoppet litt opp og at ting ikke er like spennende som jeg tidligere har opplevd. Jeg har vell kommet til det voksnes liv antar jeg. Der ting er kjedelig, med faste rutiner i livet. 
Jobb, middag, trening, rydde i leiligheten (som forsåvidt aldri blir ren nok) betale regninger og ja, that`s life!

Men jeg skal bli flinkere til å bli personlig, fordi jeg ser jo at det ennå er en del som faktisk leser bloggen min tross all “reklamen” jeg poster her på bloggen. Når det skal sies så er INGENTING av det jeg har blogget om sponsede produkter, dette er noe jeg selv har kjøpt og betalt. 

Ønsker alle kjære lesere en fin kveld videre!

2 kommentarer
    1. Hei, Ida 🙂 Du er så reflektert og fornuftig bestandig!! Du har så mange gode tanker og er så flink å dele, selv om jeg er enig med deg at du har blitt mye mer upersonlig det siste halvåret. Selv om du har blitt “voksen”- så tenker jeg at det ikke er farlig være personlig på bloggen. Jeg håper på mer personlige oppdateringer, fordi jeg elsker når du er ærlig og sier din mening. Og, Elexir er bare helt herlig;-) Bruker den serien jeg også og er blitt hekta:-) Klem fra trofast bloggleser som blir glad når det kommer oppdateringer.

    2. Kjenner meg såå igjen! Kjedelig å bli gammel :-p snart 25 år selv og livet går i faste rutiner: jobb, mat, trening, sove..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg