NATTENS DRONNING

God kveld kjære lesere!

Jeg vet ikke om jeg direkte har fortalt dere lesere om at jeg har begynt å jobbe nattvakter hos 7eleven på Trondheim lufthavn Værnes? Joda, siden januar har jeg hatt 3 faste nattvakter i uken, fra kl 00.00 – 06.30. Skal jeg være ærlige med dere så hadde jeg aldri trodd at nattvakt var noe for meg, fordi jeg er som regel stuptrøtt i 11 tiden på kvelden, og elsker søvn. Men jeg har lært meg å like å jobbe natt, og føler faktisk at jeg får mer ut av dagen ved å jobbe natt enn å jobbe dagtid. 

Jobber frem til 06.30, også er jeg i seng før 8, så sover jeg til 3-4 tiden om dagen. Det er jo da alle vennene mine er ferdig på jobb/skole, så da får jeg jo vært med de frem til 11 tiden når jeg drar på jobb. Høres ikke dette genialt ut? OG ikke for å snakke om hvor mye bedre betalt det er på natt på 7eleven enn mange andre steder. Jeg ser bare fordeler ved å jobbe natt, og gleder meg til å se hvordan dette fungerer i det lange løpet. 

Så fra og med nå kan jeg kalle meg nattens dronning, rett og slett fordi det er ikke særlig mange andre som er våkne på flyplassen i den tiden jeg er på jobb. Noen fordeler må man få ha om man skal jobbe natt 😉 

Har du jobbet natt før?

Følg meg på instagram “idadir”

4 kommentarer
    1. Jeg er veldig glad i å sove på natten, så tror ikke det er noe for meg. Men veldig deilig om du trives å jobbe på den tiden, og som du sier, så er det jo bedre betalt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg