THIS WEEKEND

God kveld kjære lesere!

Håper alle har hatt en fin uke, og at folk nå kjenner på helgefølelsen? Jeg har ihvertfall ikke mye til helgefølelse, da jeg har jobbhelg på flyplassen. Jeg har jobbhelg hver 5 helg hos Avinor, så denne helga var det min tur. Jaja, jeg er heldig som har jobb å gå til hver dag tenker jeg. Før jeg vet ordet av det er helga over, og da vil jeg sitte igjen med gode penger.

Når man har jobbhelg så er det ikke mye annet å gjøre, rett og slett fordi vaktene er så lange og eneste fritiden min er noen timer i morgen kveld. Så i kveld skal jeg overnatte hos min kjære mamma slik at jeg slipper å kjøre tur/retur Trondheim – Stjørdal for å dra på jobb igjen 09.00 i morgen tidlig. Greit å ha mor i nærheten av seg, som bare bor 5 min unna flyplassen. Mange spør hvordan jeg orker å pendle tur/retur Trondheim – Stjørdal hver da, men da må jeg bare få si at det går overraskende fort.. Setter meg i bilen. høy muskk på og VIPS så er jeg på jobb. Joda, jeg bruker over 1 time tur/retur MEN det gjør meg overhode ingenting.

Har du noen planer for helga?

Følg meg på instagram “idadir”




2 kommentarer
    1. ha en god helg 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, besøk gjerne Facebook siden vår, trykk liker og del. Vis du er i mot mobbing 🙂
      Du finner link til Facebook siden på bloggen under; Facebook

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg