THIS CAN`T HAPPEN AGAIN !

God kveld kjære lesere!

I går fikk jeg endelig hentemelding fra posten etter bestillingen min på iherb for en liten stund tilbake. Jeg ventet meg ei eske med questbar med den nye smaken S`more og Nesquick sjokoladesmak uten sukker. Jeg har tidligere bestilt dette sjokoladepulveret før, og HVER gang har den gått i stykker i sendingen. Tror du ikke dette skjedde også denne gangen? Så forbanna som jeg var så ga jeg faen i å sende den i retur, så jeg dro hjem med en halvfull boks med sjokoladepulver. Dette har nå skjedd 4 ganger, og jeg lurer virkelig på hvodan de egentlig behandler posten!! 

Uansett, varene er i hus, og jeg kan gledelig kose meg med et glass sukkerfri sjokolademelk og questbar kjeks. Jeg synes questbaren blir mye bedre når jeg har den i ovnen og lager kjeks ut av den. Absolutt nydelig og helt uten sukker. Sminkefri og dansecrew på tv2 står nå for tur, for så å dra på jobb 00.00 – 06.00 i morgen tidlig. 

Ønsker alle en kjempe fin fredagskveld!

Har du prøvd questbarkjeks? 

Følg meg på instagram “idadir”

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg