WINTER BLUE

God kveld kjære lesere

Det har allerede gått 4 uker og det var på tide å få satt på nye akrylnegler hos min venninne Ingrid her i byen. Jeg har som regel aldri akrylnegler noe lenger enn 4 uker, så alle hadde falt av (med god hjelp fra meg, selvfølgelig) Denne gangen gikk jeg for noe annet enn vanlig fransk manikyr, som egentlig er standard hos meg. Det er liksom så sikkert, om du skjønner hva jeg mener.

Så denne gangen gikk vi for en litt vinterlook, nemlig blå. Godtv å få på nye negler igjen, ble plutselig 100 ganger mer feminin. Jeg sliter jo veldig med å få la mine negler vokse ut, da jeg er en av disse “neglebiterne” du finner i verden. Fysj, jeg må lære meg å slutte, men ingenting funker.. Nei trust me, jeg har prøvd denne såkalte “gonægl” som smøres på med vond smak, men NEI.. Ingenting funker, KUN å ha på falske negler. Så dette er min løsning på problemet mitt. 

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

6 kommentarer

Siste innlegg