PÅ VEI I POSTEN

God søndag kjære lesere!

Ingen hemmelighet at jeg er en STOR fan av questbars, som finnes i alle typer smaker. Personlig liker jeg oreo og coockie dough aller best, og jeg kan påstå at jeg har smakt NESTEN alle questbarene. Nå får du jo kjøpt de overalt, på treningstudio, helsekost butikker, på “kvikk bar” her i Trondheim, ja overalt. Jeg personlig bruker å bestille fra iherb, der jeg bestiller en pakke på 10 barer til en pris på litt over 200 kroner. Mens her i Norge får du kjøpt en og en, og da koster de 40kroner pr.stk. Så det lønner seg å hamstre inn fra iherb, om du også er questbar fan. 

Så, tilbake til overskriften… Det har kommet en ny questbar, kalt “S`more”, og jeg tror denne kan bli en stor favoritt. Bestillingen er lagt inn, og jeg gleder meg til å få disse herlighetene i huset. Du kan kjøpe de her. 

Har du prøvd den nye questbaren?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg