ELIXIR PRODUKTER

God kveld kjære lesere!

For noen uker siden skrev jeg et blogginnlegg om en hudscanning jeg gjennomførte hos injeksjonsspesialisten her i Trondheim, les innlegget her.
Der nevnte jeg blant annet at jeg investerte i produkter fra elixir. Dette er en ekslusiv kremserie med dokumentert effekt mot aldringsforandringer i huden og andre vanlige hudproblemer. 
Elixir sine effektive produkter og klinikkbehandlinger virker mot:

rynker, pigmentforandringer, ujevn hudtone, sensitiv hud, tørr hud, rød og irritert hud, acne/uren hud og solpåvirket hud.  

 Elixir bruker kun innholdsstoffer med dokumentert effekt og utvalget av kremer gir en unik muliget til å sette sammen et hudprogram spesielt tilpasset DIN hud. Du kan lese mer om elixir sine produkter på injeksjonsspesialisten sin hjemmeside som du finner her. 

Jeg vil også benytte sjangsen til å si at dette IKKE er et sponset innlegg, da alle produktene er kjøpt og betalt av meg! Dette er veldig viktig for meg å få frem, fordi jeg kan med hånden på hjerte sverge til disse produktene. Jeg har i flere år brukt sminkeservietter til 40 kroner og vært “fornøyd” med det, men sannheten bak alle disse sminkeserviettene er ganske så skremmende med tanke på innholdet i disse serviettene. 

Jeg har aldri hatt hudproblemer, og har egentlig aldri tatt noe særlig vare på huden min, men etter besøket hos injeksjonsspesialisten bestemte jeg meg for å investere noen tusenlapper på huden min. Rett og slett fordi den fortjener det! 

Nå har jeg brukt elixir sine produkter i noen uker, og jeg skjønner hvorfor “alle” sverger til denne hudserien. Rett og slett fordi den er magisk! Huden min føles og ser mye bedre ut enn den noensinne har gjort. Mitt “hovedproblem” har nok vært rødhet i kinnene, og denne har minsket drastisk (se bilder nedenfor)

Dette er hva jeg investerte av produkter fra elixir på besøket hos injeksjonsspesialisten:

Renseprodukt  – 490 kr
En såpefri foam cleanser tilpasset alle hudtyper. Skånsom mot huden samtidig som den fjerner make-up, urenheter og overflødig talg. Roer ned huden, demper rødhet og tilfører fukt. 
Fuktighetskrem – 790 kr
Niactil 4% egner seg som et førstevalg ved uren hud, rosacea og hyperpigmentering. (DENNE er kronen på verket, uten tvil)
 Serum – 980 kr
Hjelper mot pigmentflekker og ujevn hudfarge etter graviditet eller bruk av p-piller. 

Alle disse produktene får du kjøpt hos injeksjonsspesialisten i Nordre gate 2 i Trondheim, de kan kontaktes her. 
Bildet nedenfor er HELT uten sminke og HELT uredigert, derman kan se en stor forskjell på bare noen uker! Bare se hvor glansfull og “ren” huden” min ser ut ved å bruke produktene fra elixir. *HAPPYFACE*

                                                                                                            FØR                                      ETTER

 

5 kommentarer

Siste innlegg