HVA ER DIN UNNSKYLDNING??

God kveld alle sammen!

Ennå en måned uten en eneste oppdatering, tenker du kanskje? Og vet du, du har jammen meg rett. Det er snart 1 måned siden forrige blogginnlegg Og denne gangen kan jeg ikke legge skylden på at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere dere her på bloggen. Fordi jeg har nemlig vært 100% sykmeldt nå i 2 uker. Grunnen? jo det skal jeg fortelle dere. For 2 uker siden brakk jeg nemlig stortåa, ja – av alle ting!

Gjett om dette passet meg dårlig da? JA! Jeg som var så godt i gang med jobbingen, og ikke minst treningen. Jeg begynte jo å gå 45min cardio på tredemølle hver dag, også måtte dette skje og ødelegge alt? Vanskelig å gå på tredemølle med gips gitt. Surt! Men jeg har heldigvis vært så heldig at jeg har fått trent litt overkropp, slik som idag fikk jeg dratt kroppen på trening, og det føles MAGISK! 

Så disse 2 ukene har jeg virkelig hatt tid til å gjøre ALT jeg ikke har hatt td til de siste årene. Det har vært mye venninnebesøk, sushi kvelder, har vasket leiligheten opptil flere ganger, ryddet i klesskap/sminkeskap, hatt familiebesøk, kinokvelder og ja, har faktiskt begynt med julegaver, kjøpt inn til advent etc. 

Fra i morgen av nå går jeg tilbake på jobb i en 50% sykmeldingstatus (om du kan kalle det for det). Dette er første gang i historien at jeg er sykmeldt, og jeg har vært i arbeidslivet siden jeg var 16 år, altså 8 år, og ingen sykmelding. Og når jeg først blir “syk” så er det pga ei forbanna tå! 

Jeg gleder meg veldig til å komme tilbake til hverdagen igjen, selv om at kroppen har hatt veldig godt av ro og “pleie” disse 2 ukene. Men det vil bli godt å se mine kjære kollegaer igjen og faktisk føle at jeg bidrar til til samfunnet. Fordi det å gå sykmeldt og få penger for å ikke jobbe , er en veldig vanskelig tankegang for min del. Jeg må også få gi en stor takk til min bestevenninde Malin som har stilt opp for meg disse 2 ukene. Både trillet meg i rullestol, ordnet med pose for gipsen før jeg skulle dusje, og ja – vært en reddende engel <3 

Nå gjelder det bare å finne tilbake til den vanlige rytmen, fordi den mangler virkelig. Legger meg 4 på natten, og sover til 1 om dagene. DET er ikke en god vane! Og sist men ikke minst gleder jeg meg veldig til å begynne å trene BEIN/RUMPE igjen.. Miss it like crazy!

Håper alle har hatt ei fin helg, fordi det har virkelig jeg.

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

3 kommentarer
    1. Ønsker deg en riktig fin kveld videre 🙂
      Stikk gjerne innom bloggen min og.
      Har en spørsmåls runde gående 🙂
      Om du kommer med de mest kreative spørsmålene vil du få en blogg anbefaling 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg