TYPISK MIN FLAKS

God kveld kjære lesere!

Dere husker kanskje at jeg skrev at jeg hadde kjøpt meg splitter ny el bil for snart 1 måned siden? Og tror du ikke at 2 uker etter at jeg fikk bilen så ble jeg påkjørt på vei til jobb?? Det var ikke hvilken som helst jobbdag, det var min FØRSTE dag på min nye jobb. Snakk om uflaks! Det var en tulling som ikke holdt vikeplikten sin fra høyre, og kjørte rett inni meg på venstre side av bilen. Og vet du? Selv om det var 30 sone, så kjentes det ut som han kom i en helvetes fart, fordi det ble et skikkelig sammentreff. Da jeg åpnet øynene etter kræsjen så føltes det som om at hele bildøra mi var smadret inn.

MEN da det “kun” var ved venstre front ved dekket, så ble jeg utrolig glad for at det ikke var større skader. Så ja, bilen måtte på verksted. Jeg har heldigvis full kasko forsikring, så jeg får jo dette dekket uten å betale 1 krone selv. I mellomtiden må jeg ha leiebil. Jeg fikk en bensin bil til leiebil, noe jeg egentlig ikke var fornøyd med, ettersom jeg trodde jeg skulle få en el-bil til lånebil. Men det er en annen sak som jeg ikke skal gå innpå. Men i hvert fall, ulykker skjer overalt, og de skjer FORT.

Så mitt råd til deg: Følg med på trafikken, det er mange tullinger der ute!

Følg meg på instagram “idadir”



2 kommentarer
    1. Uff så trist! Håper det går fint med deg, det er ikkje store farta som skal til før ein blir skada! Så bra at du har forsikring som funker! : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg