TYRKIA UPDATE

God kveld kjære lesere!

Jeg lovte meg selv at jeg skulle bli bedre på bloggingen og faktisk holde det i livet etter mitt forrige blogginnlegg, som faktisk er 20 DAGER siden! Klarte jeg å holde det? Nei, på ingen måte. Jeg må bare beklage at jeg ikke har oppdatert dere som faktisk ennå er innom bloggen min daglig å leser den. Dere venter nok på en update, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke legger ut noe som helst.

Derfor kommer jeg med en update til alle som lurer. Nå har jeg vært hjemme i snart 2 uker, da jeg kom hjem fra Tyrkia forrige søndag. Det var utrolig godt å komme seg litt bort fra hverdagen og bare nyte late dager i Tyrkia. Ja, jeg lovte meg selv å ikke sette føttene mine inn i Tyrkia etter mitt forrige forhold, men slik ble det da ikke. Selv om jeg var i Tyrkia ble ikke bare late dager på stranden, jeg klarte nemlig å presse inn 1 joggetur hver dag mens jeg var der nede. Ettersom jeg er kjent i Tyrkia så følte jeg ikke noe fare med å jogge alene. Derfor ble det en 45 minutters joggetur hver dag. Du tror kanskje jeg våknet tidligere og jogget fra morgenen av, når det er litt kjøligere ? Men neida, jeg jogget rett etter stranda, altså i 3-4 tiden da det nesten er VARMEST ute.. Så du kan tenke deg hvor svett jeg var. Og jeg kan på 7 dager telle på 1 hånd hvor mange som var ute å jogget på samme tidspunkt som meg. Du kan tro jeg fikk mange rare blikk “hvordan orker hun å jogge i denne varmen?” Det var målt 36 grader i SKYGGEN nesten her dag.. Så jeg holdt på å renne bort, MEN godt var det, uten tvil!

Selv om at jeg var godt kjent i Tyrkia, så klarte jeg allikevel å komme bort i trøbbel. Dere som har vært i Tyrkia vet at det er svært populært med disse “My Pet” kjøretøyene? Visste dere også at det forekommer mange ulykker pga disse? Dette skjedde nettopp meg. Joda. Jeg var ute å jogget med musikk på ørene, og hadde det helt topp. Svetten rant og jeg koste meg. Så kommer det en idiot kjørende mot meg og svingte frem og tilbake, side til side, og skulle “leke” med meg. Han hadde såpass stor fart at han ikke klarte å stoppe. BANG!! Så traff vi hverandre, han stakk av og jeg ble liggende der bløende. Jeg jogget alene og var helt hjelpesløs der jeg lå. Jeg ble tilslutt hentet av ambulanse og kjørt til sykehuset. Der tok de røntgen og så på sårene jeg pådro meg på beina. HELDIGVIS fikk jeg ingen andre skader enn kjøttsår på beina som vil bli store stygge arr. Men det kunne gått så mye verre. Jeg har siden jeg kom hjem holdt meg i ro og ikke vært på trening, og må virkelig ta meg av disse sårene for å unngå store komplikasjoner. Så ja,  turen ble litt annerledes enn jeg trodde den ville bli.


Slik ser jeg ut akkurat nå. Huff, ser ut som jeg har vært i krigen!


6 kommentarer
    1. Herlig innlegg. 🙂
      Jeg har nettopp skrevet et innlegg på bloggen min om religion. Det jeg skriver er noe svært få snakker om, men noe vi rett og slett må skape en revolusjon på. For slik kan det ikke være. Det hadde betydd mye for meg om du hadde lest innlegget. Det er noe vi må formidle, det er noe vi må skjønne og det er noe vi må stå for. Jeg er selv kun 14 år, men allerede nå er jeg lei av å sitte stille. Vi må tørre å gå imot strømmen og vi må skjønne at det er noe vi absolutt må gjøre for å klare å utvikle et bedre samfunn. Vær så snill, les innlegget og spre dette. Ikke bare for deg selv, men for alle menneskene på jorden som ikke får lov til å tro på det de egentlig tror på.
      Ha en fin kveld videre. 🙂

    2. Du er helt tvers igjennom nydelig, skikkelig Barbie med nydelig ansikt, perfekte store bryster, brun, langt platinablondt hår <3 Hvorfor ligger du ikke høyere på topplista? 😮 Digger stilen din!

    3. Hei:-) du skriver du er godt kjent i Tyrkia så du fint kunne en joggetur. Men hvor var du? For meg blir Tyrkia ett meget vidt begrep….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg