NY BEHANDLING – KLINIKK FOR ALLE

God kveld kjære lesere!

For noen uker siden var jeg nok igjen på en flott behandling hos Klinikk for Alle her på Stjørdal. Ettersom jeg bor i Trondheim så er det av og til vanskelig å få alt ting å klaffe med transport til/fra flyplassen/Klinikk for alle, så derfor fikk jeg privat transport fra Håvard som jobber som kiropraktor hos Klinikk for Alle. De har nemlig en fresh firmabil , ikke verst! Så tok vi turen til klinikken for å se litt på de berømte “glutes” musklene mine. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg veldig vanskelig for å aktivere rumpa slik at når jeg utfører “rumpeøvelser” så tar det på bakside/fremside av lår. Og det vil jeg jo IKKE, derfor jobber vi aktivt med å få hjernen og rumpa til å kommunisere bedre slik at jeg får bedre kontakt.

Jeg er som alltid fornøyd med behandlingene jeg gjør hos Klinikk for alle, og ingenting er bedre for kroppen min!

 Følg Klinikk For Alle på instagram #klinikkforalle
Deres nettside her
Facebookside her 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har vurdert å dra å teste – litt kjekt å vite hva man kan forbedre eller hvordan muskulaturen er. Hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg