SPRAY TAN SESSION

God kveld kjære lesere!

 Forrige uke fikk jeg besøk av Annette og hennes kollega, også kalt “spraykunstneren” Michael. hjemme hos meg for å gjennomføre en spray-tan session. Ja du hørte riktig, hjemme i min egen leilighet. Ingen kostnader eller stress med å komme seg avgårde til en klinikk eller stresse rundt for å finne riktig adresse. Jeg synes dette er et utrolig genialt konsept, og i en hektisk hverdag er dette utmerket for meg! Selve behandlingen går ut på at de kommer hjem til deg, med et slags “spray telt” som sørger for NULL søl. Yeah right tenker du kanskje? Men helt sant, etter besøket gikk jeg over rommet og kunne ikke finne en eneste brun flekk på verken gulv eller vegger! De holder på å etablere seg her i Trondheim, og jeg fikk derfor være demomodell slik at de fikk litt før/etter bilder å vise frem via deres nettsider/facebook side. Så dette var helt klart en vinn/vinn situasjon!

Behandlingen
Mange tenker kanskje at slik spray tan bare er bortkastet penger fordi man alltid bli skjoldetet og fargen faller veldig fort. Men da har jeg en ting å si: tullprat! Alt handler om godt forarbeid og etterarbeid. Dagen før behandlingen så må du skrubbe hele kroppen i dusjen, og bruke en fuktighskrem som IKKE inneholder olje. Dagen du skal sprayes skal du ikke bruke sminke, fuktighetskrem eller deodorant. Ja, det kreves litt av deg for å ta vare på fargen, men det er absolutt verd det. Det er ingen hemmelighet at solarium både er dyrt, men også skadelig for kroppen din. Alle som kjenner meg vet at jeg er avhengig av å være brun året rundt, og jeg har utsatt kroppen for rikelig med solarium. Nå som jeg blir eldre føler jeg at jeg bør ta vare på kroppen min på en bedre måte. 

Selve behandlingen ble utført på 30 minutter, jeg jeg fikk sprayet på fargen “Extreme xha 20%”, som er den mørkeste fargen de tilbyr. Ettersom jeg hadde litt farge fra før, så var det helt klart at jeg skulle gå for den mørkeste. Fargen holder opptil 10 dager, med godt etterabeid. Jeg skal bruke fuktighetskrem uten olje hver morgen og kveld. Nå har det gått 4 dager siden behandlingen, og fargen sitter like bra som da jeg ble sprayet første dagen. Absolutt å anbefale for dere som vil ha en ren og fin farge. 

Ikke nok med at du blir brun og fin, men de bruker også økologiske produkter, som IKKE er testet på dyr! Noe som alt 1000 ganger bedre! Synes ikke du?

Pris?
For 1 behandling koster det 500 kroner, og de tilbyr også Spray tan party for 4 personer til 1200 kroner.
Perfekt på en jentekveld! De tilbyr også bryllups-tanning, perfekt før din store dag! 

Besøk deres nettside for mer informasjon her 
For å booke time ring 936 41 397
Jeg er ihvertfall veldig blid og fornøyd etter min første spray-tan session med “Spray Tan Trondheim”


 



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg