SUMMERTIMES 2014

God kveld kjære lesere!

 I morgen er det akkurat 3 uker siden mitt forrige blogginnlegg, og det føles helt jævlig. Hvorfor? Jo, rett og slett fordi jeg har utrolig dårlig samvittighet ovenfor dere lesere. Dere har jo vært så flinke til å kommentere, spurt om Roma turen, hvordan ting går med treningen min fremover, og ja, alle mulig slags spørsmål. Jeg har vært innom bloggen via telefonen så og si hver dag, og sjekket kommentarer (uten å godkjenne), bare for å se hva som foregår der inne. Jeg har ikke sjekket leserantallet mitt, FØR i dag. Ja, det har sunket noe veldig, men det er vell ikke så rart når man ikke blogger på 3 uker? Jeg bryr meg rett og slett ikke mye om leserantallet mitt, jeg skriver denne bloggen fordi jeg selv ønsker å dele hverdagen min med dere.

Så hva har skjedd?
Jo, jeg har vært tilbake på jobb nå i 1 ukes tid, etter 2 herlige uker med FERIE. 4 dager av disse ble jo tilbragt i Roma med Malin, for så 5 nye dager i Roma sammen med familien min: mamma, søsknene mine, tante/onkel og søskenbarna mine fra USA. På disse dagene fikk vi virkelig sett det som er å se av den flotte byen. Vi var på farten fra 09.00 om morgenene og var ikke tilbake på hotellet før på kvelden. Du kan tru føttene mine fikk kjørt seg.

Leilighet??
Når jeg kom hjem sto leiligheten min å ventet på meg. Jeg har fått nøklene og har den siste uken styrt å ordnet med å få på plass ting. Jeg føler det er mye kaos der akkurat nå, men har fått på plass det viktigste, som kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin, sofa, seng, spisebord/stuebord etc. Mangler vaskemaskin og TV nå så er ting på plass. Jeg mangler egentlig alt av interiør, håndduker og alt- men jeg orker ikke å stresse med dette. Det koster å kjøpe alt nytt, så jeg må bare regne med at alt ikke kan være på plass etter 1.mnd. Men “¨ÅÅÅÅ”, det er så mye fint av interiør jeg vil kjøpe, men ting det får bare vente. Om jeg trives i leiligheten? Vanskelig å si, men jeg tror at når ting faller på plass så vil jeg trives 100 ganger bedre! Skal selvfølgelig legge ut bilder etter hvert som den tar form.

Jobb?
Etter at jeg kom hjem har jeg jobbet så og si hver dag, og har nå 13 dager i strekk som jeg skal jobbe. Jeg skal nemlig ut i ferie igjen første uka på august, da jeg, Kenneth og resten av familien hans drar til Tyrkia (dette er en ferietur som er bestilt for lenge siden), fordi om ikke hadde jeg ikke hatt penger til å dratt på noen tur. Det koster å ha egen leilighet, og derfor må jeg jobbe så mye som jeg kan nå fremover. Jobber fremdeles hos Avinor og 7 eleven på flyplassen. Etter 13 august så blir det mindre jobbing hos Avinor, da jeg går tilbake til min 50% stilling uten noe ekstra vakter.

Trening / Mat /  Bikini Fitness??
Mange lurer nok på hva status på treningsfronten min er. Trener jeg like mye som før? Skal jeg ennå stille i bikini Fitness konkurransen som er i sept/okt i år? Da er svaret nei – dessverre! Jeg har lenge valgt å holde dette hemmelig, da jeg skammer meg litt over at jeg har trekt meg fra konkurransen som jeg har “kjempet” mot siden i fjor. Men pga mange faktorer så klarer jeg ikke å ha fokus på trening, diett og alt rundt konkurransen. Jeg har selv en lillesøster som har stilt i denne konkurransen og har sett hvor mye det kan slite på deg om du ikke har 100% fokus. Så nå har jeg faktisk ikke trent på 3 uker og jeg har klart å levd med det. Selvfølgelig har det fristet å sett i gang med treningen igjen, men jeg har rett og slett ikke funnet tid og energi. Men jeg skal begynne, dørstokkmila er bare litt lang. Når det gjelder mat, så holder jeg meg ennå til en sunn livstil, og det skal jeg fortsette med. Ingen telling av kalorier, ingen diett, kun sunnhet! Hvem vet, kanskje jeg prøver meg i fitnesskonkurranse til våren igjen?

Wow, litt av en oppdatering, og sikkert mye informasjon og mye unyttig info for dere.
Men til dere som bryr dere og spør, så har dere i hvert fall fått en del svar her 🙂
Fortsatt god helg!

Følg meg gjerne på instagram
“idadir”
 

 

4 kommentarer
    1. skal ikke du å kjæresten bo sammen i leiligheten din? bare lurer hihi siden dere nå bor sammen etter hva jeg har forstått å så kjøper du egen leilighet:) gratulerer foresten:)

    2. Så masse nytt osm her skjedd i livet ditt <3 Håper du er tilbeke for fult nå, elsker å følge med på hva som skjer i livet ditt, men det er helt greit å ta seg en pause innimellom! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg