UPDATE FROM ROME

God kveld kjære lesere!

Da er vi godt plantet her i Roma, etter en lang reise! Turen begynte hjemmefra 03.45 i morges, og 14.00 var vi endelig på plass i Roma. Vi måtte mellomlande i København og vente der i nesten 4 timer, så bare denne ventingen gjorde oss ekstra slitne. Det hjalp ikke akkurat på “humøret” når vi begge var dopet ned på beroliggende tabletter, opptil 7 inntatt. Så jal, 2stk veldig trøtte og flirfulle blondiner på tur. Når vi ankom Roma var det selvøfelig REGN!! Roma som er kjent for strålende vær, også blir vi møtt av dette? Jaja, ingenting å gjøre med, heldigvis finnes det solarium overalt – in case!

Resten av dagen ble brukt til litt sightsseing og et møte med Roma`s mange restauranter. Jeg endte opp med en seig biff, mens Malin satset på den klassiske nydelige italienske pizzaen. Det verste av alt var at vi faktisk ikke fikk maten samtidig engang, så når Malin var ferdig , så fikk jeg min mat. Snakk om dårlig service!

Bor på et hotell som har utrolig tregt nett, så får ikke lagt ut alle bildene vi tok idag. Har prøvd nå snart i over 1 time å laste opp flere bilder, men kommer ingen vei. Men lover at jeg skal legge ut flere bilder med engang jeg får bedre dekning.

Følg meg på instagram “idadir”  



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg