LITT AV EI HELG

God kveld kjære lesere!

 Ja, jeg vet, det er ikke fredag ennå. MEN jeg har allikevel har jeg en helg-følelse. Jeg jobber nå i kveld, men så har jeg fri i morgen, kanskje derfor jeg sitter med denne følelsen? Så jobber jeg lørdag, fri søndag igjen. Ja, snakk om fucked up helg. Selv om helga er “fucked” så har jeg likevel klart å fylt den opp med både trening, farging av hår, sette på Extensions, barnevakt, sette på nye negler, begynne å pakke til Roma tur neste uke, og ja! Litt av ei helg! Det er utrolig hvor fort tiden går , og av og til føler man at man trenger noen ekstra timer i døgnet for å rekke over alt man skulle ønske man fikk gjort.

Jeg tenker ofte: Hva om jeg hadde hatt barn? Hvordan ville jeg måtte ha prioritert tiden min da?! Nå kan jeg gjøre hva jeg vil, og bruke 100% av tiden min på MEG selv.. Bare det å sette på seg negler tar nesten 2 – 3 timer (med jentesnakk innimellom). What a life, sier jeg bare!

Ellers så har vi fått nye farger på vår uniform, fra å være hel svart, til å bruke en hvit t-skjorte.
Jeg må jo si jeg ikke er så glad i hvitt, så for meg ble dette uvant. Men men, må man så må man bare!
Får trøste meg med at jeg ser litt ekstra brun ut i den da 🙂

Ønsker alle en fin torsdag videre!
Følg meg på instagram “idadir” 



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg