WHAT A WEEKEND

God ettermiddag kjære lesere!

 Det er 1.pinsedag, solen skinner, og det er 21 grader her i Trondheim. Hvor befinner jeg meg? Joda- JOBB! Som jeg skrev på fredag, har jeg jobbhelg denne uken. Og når været er slik som det har vært de siste dagene, så er det vanskelig å ikke dra nytte av disse flotte dagene vi har. Men jobben kaller, og det er ikke annet å gjøre enn å komme seg på jobb. På disse dagene har man trossalt ekstra betaling, og bare det burde være godt nok. Nå som jeg skal begynne å betale 9000kr i mnd på mitt eget lån fremover, så trenger jeg alle penger jeg kan få.

Meeeen, over til noe annet. Helgen min har ikke vært så altfor spennende – dessverre! Har hatt noen fine gåturer med hunden til ei venninne av meg, Jeg har også gjennomført noen treningsøkter på Kaliber. Er det noe jeg virkelig har fått “dilla” på så er det å trene med shorts. Ja, du hørte riktig. For 1 år siden ville jeg aldri ha beveget meg med shorts inne på et treningsstudio, men i dag… oh yes! For ikke å snakke om hvor mye mer behagelig det er å trene i shorts. Du føler virkelig at du kan bevege deg mye mer i ulike øvelser, og ikke minst løpe enda lenger på tredemøllen. Lets do this!

Har du hatt en fin pinsehelg?

Følg meg på instagram “idadir”



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg