CAN`T WAIT

God kveld kjære lesere!

Må først få takke for alle gratulasjoner angående mitt forrige blogginnlegg, setter stor pris på slike tilbakemeldinger! Og ja, som dere kanskje har fått med dere så er det strålende vær her i Trondheim og flere steder i landet. Og hvor befinner jeg meg?!  Jo, på jobb! Jeg har jobbet 4 kvelder på rad denne uken, og ser virkelig frem til 2 fridager nå, can`t wait! Det er jo meldt finvær helt frem til søndagen, så jeg skal virkelig nyte disse kommende dagene. Når været er så fint, så gjør det så utrolig godt å ha en fridag, der man kan ta livet helt med ro, legge seg i parken og slikke litt sol.

Tidligere i dag, tok jeg en ny navlepicering, da min forrige grodde ut under Bali oppholdet mitt i fjor, så jeg må passe på slik at navlen ikke får noe direkte sollys i morgen. Også, glemte jeg helt å si at jeg skal på visning i morgen på en leilighet som befinner seg på Buran her i Trondheim. Den ser kjempe fin ut, så har store forventninger, og hvem vet? Kanskje er jeg eier av en ny leilighet i morgen?! Wee, spennende!

Er det fint vær hos deg også?



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg