ET STEG NÆRMERE !

God kveld kjære lesere!

Jeg vet jeg skylder dere lesere en unnskyldning for at jeg ikke har blogget siden 17.mai, og det skal dere få: UNNSKYLD! Jeg har rett og slett hatt altfor mye å tenke på til engang å kunne ta meg 2 minutter for å sette meg ned å skrive et blogginnlegg. Jeg skal fortelle dere at det er mye som har skjedd siden sist, og at det vil bli en del forandringer i livet mitt fremover.

Guess what? Forrige uke var jeg hos danske bank, og vet du?? Jeg har endelig fått LÅN!! All ekstra jobbing og “styret” den siste tiden har virkelig gjort seg, og jeg kan endelig fortelle dere at jeg skal kjøpe meg MIN egen leilighet. Dette er min første leilighet, og jeg gleder meg som en liten unge til å få alt på plass og ikke minst å finne “drømmeboligen” her i Trondheim. Ettersom jeg tar opp lånet alene, så kan jeg overhode ikke være kresen, og må innfinne meg i leiligheter fra 37 – 50 kvadrat. Prisene her i byen er helt sinnsyke, og man får ikke mye for 2,2 millioner lenger. 

Jeg har visse kriterier for kjøp av bolig, og det viktigste for meg er rett og slett at den har tilknytning til “flybussen” sine stoppesteder. Så for meg er det snakk om områder i byen som Buran, Møllenberg, Solsiden, Øya eller midt i sentrum. Jeg er også avhengig av soneparkering for bilen min, så ja… En del å tenke på! Jeg håper jeg finner noe så fort som mulig, da jeg ønsker å ha alt på plass før jeg reiser på ferie i midten av juni. Det skal sies at den følelsen av å begynne å betale på sitt eget lån, og være et steg nærmere voksenverden, skal bli overraskende godt! 

Ønsker alle mine flotte lesere en fin kveld videre!

Følg meg på instagram “idadir” 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg