ALL IN

God kveld kjære lesere!

På lørdag var det klart for årets store grand prix fest, og denne ble selvfølgelig feiret med gode venner, god drikke og god stemning. Jeg kan ennå huske grand prix festen fra i fjor, og det er sykt hvor fort tiden går, nesten litt skremmende. Men ihvertfall, han som organiserte festen hadde virkelig organisert og stelt i stand med alt fra flagg, fancy drinker, og til og med et “oppsett” der vi skulle gi terningkast fra 1-12 på alle opptredene fra alle land. Her er det ingen spø nei, det skal være sikkert og visst! Jeg kan ikke si meg enig i resultatet av at Østerrike vant, skulle gjerne likt at Sverige eller Hellas vant i år (utenom Norge såklart). Men vi hadde en gøyal kveld alikevel! Jeg for min del bestemte meg for å gå “all in” og drakk noen drinker. Jeg tenker: “Bedre nå enn senere” Dessuten hadde jeg bestemt meg for ingen nattmat, og at jeg ikke skulle ta den helt ut., fordi jeg skulle klare en treningsøkt på Kaliber dagen etter.

Fulgte du med på grand prix på lørdag?
Følg meg på instagram “idadir”  

3 kommentarer
    1. det var kjekt å se på ja 🙂
      Vinn masse sminke på bloggen min nå! Kanskje du vil delta <3
      Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg