LUXUSHAIR – CLIP ON

God ettermiddag kjære lesere! 

 I går kom endelig pakken jeg hadde ventet på! For 1 uke siden bestilte jeg nemlig hair extensions fra luxushair.no – da det var 30% på alle clip on extensions. Selv om jeg ikke er noe clip on extensions “fan” så bestilte jeg dette da jeg vet at når jeg tar av tape extensions jeg har i håret nå, og skal la håret få hvile, så MÅ jeg ha muligheten til å sette på meg hår når jeg vil. Jeg betalte 1600 kroner for 65cm clip on i fargen #613, og det er ekstra tykt – hele 180 gram. Jeg har tidligere bestilt hår fra luxushair, og er kjempe fornøyd med kvaliteten. 

Men så var det å klare å bestille KUN clips?! Neida, det går ikke for min del. Derfor la jeg til hårolje tilpasset extensions, remover for tape og extensions børste i ROSA farge, legg merke til. Vi jenter har det med å handle mer enn vi egentlig trenger, og jeg er 100% sikker på at jeg er ei slik type jente. Men etter all min jobbing den siste måneden så unner jeg meg virkelig litt ekstra i hverdagen. 

Har du prøvd extensions fra luxushair? 
Følg meg på instagram “idadir” 



4 kommentarer
    1. Jeg brukte løshår derfra, men nå er det naturlige håret mitt lengre en løshår. 🙂
      God kvalitet da og billig. Kjøpte tape hår fra frisør, men det kom på 11.000 kr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg