NÅ MÅ JEG PRIORITERE

God kveld kjære lesere!

Søndag allerede?! Ohh, what a life. Jeg har endelig satt meg i sofaen etter å ha vært på farten siden 07.45 i morges, og det føles F.A.N.T.A.S.T.I.S.K. Jeg begynte på jobb på 7 eleven idag fra 09.00 – 17.00, men måtte jobbe litt overtid pga en enorm mengde passasjerer på flyplassen. For dere som ikke har fått det med dere, så jobber jeg ekstra vakter på 7 eleven på Trondheim lufthavn Værnes. Dette er ingen “vanlig”  7 eleven butikk, der det kan være dødtid og du kan stå og klø deg litt i hodet. Her er det fult trøkk fra du begynner på jobb, til du er ferdig. Jeg kjenner beina mine verker nå, og jeg kunne aller helst tenkt meg å lagt meg i ei god og myk seng for å sove. 

Sove nå? Jeg har jo nettopp kommet hjem, ikke fått ordnet i stand mat, ikke vært på trening, ikke tilbringt tid sammen med kjæresten. Nei, nå meg prioritere ting! Blogge, lage mat, tilbringe tid med kjæresten, dra å trene for SÅ å finne senga i kveld og sove til i morgen. Av og til må man faktisk prioritere andre ting/andre mennesker fremfor hva man egentlig selv har aller mest lyst til. Heldigvis er Kaliber døgnåpent, så det med treningen stresser meg ikke så mye, takk og pris! 

Er dere flink til å prioritere ting i hverdagen?

Følg meg på instagram “idadir”

 
Slik ser hodet mitt ut akkurat NÅ

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg