INGEN DÅRLIG TAPER

God kveld kjære lesere!

Puuh, nå har jeg og kjæresten nettopp kommet inn døren, da vi har vært og spilt squash her i byen. Jeg har aldri prøvd denne type sport, men har hørt så utrolig mye positivt om denne type trening, så jeg tenkte “shit au”. Kenneth har spilt dette for 3 år siden, så han var litt mer dreven enn meg. Jeg må si jeg hadde høye forventninger til meg selv, da jeg trodde dette skulle være så forbanna lett. Jeg gikk inn med hode hevet, men fy fader.. så vanskelig! Jeg hadde ikke sjangs til å treffe ballen like mye som jeg trodde jeg ville få til, den var jo så bitteliten. 

Neiånei, jeg vil ikke engang fortelle dere om resultatet vi fikk. Det var ingen hemmelighet at jeg tapte med stor glans, men jeg er ingen dårlig taper. Jo, jeg har et enormt konkurranseinnstinkt, men når det gjelder ting jeg ikke kan så forventer jeg ikke så mye av meg selv heller. En ting er sikkert, dette SKAL jeg oppleve igjen! 

Nå holder kjæresten på å stelle i stand til taco, noe jeg virkelig gleder meg til.
Nå skal kvelden nytes, før jeg faktisk skal opp 02.30 for å dra på jobb 04.00 i natt. Snakk om tidlig?! 

Ønsker dere alle en fin fredagskveld!

Følg meg på instagram “idadir”


<3 <3 <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg