FÅ ÅRETS SOMMERGLØD

God kveld kjære lesere

 I morgen er vi allerede i mai måned, og sommeren sniker seg sakte, men sikkert innpå oss. I den forbindelse synes jeg det er veldig greit å ha fått litt farge på kroppen før man skal kle seg i mindre klær. Ingen hemmelighet at jeg synes hele meg blir mye mer friskere ut når jeg har litt farge på kroppen. Så i går tok jeg og kjæresten turen innom Insane Sun her i Trondheim, for å nyte 24 minutter i solariumet. Jeg har aldri hat noe problemer med å ta sol, og slapper virkelig av inne i solariumet. Jeg kjenner til flere som ikke har tålmodighet eller ikke klarer å ligge i solarium, og det kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor. Er jo så behagelig å bare ligge der og slappe av. Som alltids tar jeg solseng NR 9 når jeg er på Insane Sun.

For noen uker siden begynte jeg på betakaroten fra merke “Betamax”. Jeg har prøvd tusenvis av forskjellige typer, men jeg må si at jeg er imponert over denne varianten. Det sies at dette skal være den sterkeste betakaroten som er lovlig på markedet, og du kan finne den her til 183 kroner. Du bør starte 1-2 uker før du skal ut i solen for å danne et bedre grunnlag for brunfargen. Selv om det er lenge til jeg enda reiser på ferie, synes jeg det er viktig å begynne tidlig med å danne en fin og gylden brunfarge!

Har du prøvd denne type betakaroten?

Følg meg på instagram “idadir”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg