DAGENS LILLE TANKEVEKKER

God ettermiddag kjære lesere!

I går startet vi en ny uke, idag er det allerede mandag, og om noen dager er vi innei mai måned. Vi er snart halveis i året 2014, og jeg mener dette er en stor tankevekker for oss alle. Jeg kan ennå huske nyttårsaften som den var i går, og kan ikke fatte og begripe hvor fort tiden går. Det med at tiden går så fort, gjør meg også vettskremt, rett og slett pga konkurransen i slutten av september/begynnelsen av oktober. Jeg trenger mer TID, jeg vil at tiden skal stoppe opp nå, og holde seg på april i noen måneder, før vi kan fortsette mai måned. Tror dere dette går ann å fikse? ..Neppe!

Når det gjelder tid, så har dette blitt utrolig viktig for meg. Jo, tid har bestandig vært viktig, men enda viktigere nå som jeg har en hektisk hverdag med både 2 jobber, mye trening, venner, kjæreste og familie som krever sitt. Jeg prøver å strekke meg til alle kanter, men av og til føler jeg rett og slett at jeg ikke strekker til. Derfor er faktisk de 5 minuttene jeg sparer på å gjøre ting anderledes veldig viktig for meg. ja, det kan høres litt sykt ut, men hvis jeg kunne valgt penger vs tid, så tror jeg nok at tid er mer verdifult for min del. 

Noen kan mene at jeg legger opp dagene mine med altfor mye på skjema, og at jeg bør roe ned og “ta ting litt som det kommer”, men jeg klarer det rett og slett ikke. Jeg må planlegge, ha fulle dager med ting å gjøre, og ja…leve! Slik som nå, sitter jeg IGJEN på flybussen og blogger før jeg starter på jobb 14.30 og skal jobbe frem til 22.00. Jeg utnytter tiden min 100% til enhver tid. Hvert minutt, hver time , betyr mye for meg! Tid er noe man aldri får igjen, og jeg vil absolutt gjøre det beste ut av den tiden jeg har her i livet. Husk at tid er penger <3

Er tid også viktig for deg?

Følg meg på instagram “idadir”


Tiden i vakre Bali i Indonesia er tid jeg aldri får igjen.. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg