“BLI NY” PROSJEKT

God ettermiddag kjære lesere!

Det er ingen hemmelighet at jeg har bleket mitt eget hår fra jeg var 16 år og til dags dato. Hvorfor ikke? Det er både mye billigere og jeg får gjort unna andre ting hjemme mens jeg har blekingen i håret. Men hva er den negative siden ved å bleke håret sitt hjemme? Jo, det sliter utrolig mye mer på håret mitt, og jeg har ikke erfaring eller kunnskap nok til å faktisk se hva håret mitt tåler. Derfor har jeg tenkt å gå inn for noe som jeg kaller “bli ny prosjekt”, og det går ut på at jeg skal begynne å ta etterveksten min hos frisør!! 

For meg er det et stort steg å faktisk la noen andre enn meg selv holde på med håret mitt, rett og slett fordi jeg liker å ha 100% kontroll. Jeg er en kontrollfreak, men nå har jeg bestemt meg. No more hjemmebleking for min del. Så nå har jeg funnet en frisør jeg er veldig fornøyd med her i Trondheim, ei venninnde av meg faktisk, som jobber på BLOW her i byen. Tidligere har jeg slitt med å finne en frisør som forstår hva jeg mener, men nå føler jeg at jeg har funnet en person som faktisk skjønner at jeg vil ha det. 

I dette “bli ny” prosjektet, mitt så tenker jeg å gå for en litt kaldere blond farge etterhvert. Ikke så gult/platina, men en mer kaldere blond farge. Har kjempe stor tro på at dette blir bra fremover, så nå gleder jeg meg allerede til neste frisørbesøk hos Monica på BLOW her i Trondheim.

Ønsker alle en flott fredag, og kos dere i solen!
 
Følg meg på instagram “idadir”

3 kommentarer
    1. Hvorfor er det så om å gjøre å ha så bleket hår da?
      Sikker på at du hadde sett vel så bra ut med den ekte hårfarven din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg