OFFISIELT MEDLEM

God kveld kjære lesere!

Da er det offisielt, jeg har blitt medlem av kaliber, og kan vell kalle meg ei “kaliberjente” som mange andre her i Trondheim. Jeg har tidligere trent på 3t, og har egentlig medlemskap ut september. Men etterom min coach Gunnar Strand Jacobsen holder til oppe på kaliber, så følte jeg at det ble lettere å trene der. Dessuten så er Kaliber et av Norges beste treningssenter, og man føler seg med engang velkommen der. Det miljøet som er der oppe, er litt vanskelig å forklare. Selv om jeg bare har vært der nå 5 ganger, så må jeg si at jeg er utrolig fornøyd. Folk som trener der vet hva de holder på med, og de er der for å hjelpe deg om du trenger det. Selv fikk jeg hjelp av ei dame som korrigerte meg litt på bicepscurl, noe jeg satte stor pris på.

Noe som også er så flott med Kaliber er at det er døgnåpent, så du kan dra dit til alle tider – noe som passer meg utmerket. Ettersom de fleste treningsstudio har dårlige åpningstider i helger, og spesielt på helligdager etc. Ettersom jeg jobber turnus og har mye sene og tidlige vakter, så passer det meg perfekt at jeg har muligheten til å dra på trening så sent og så tidlig som jeg bare ville måtte. *tommel opp* 
Så nå gleder jeg meg til å fortsette treningen på kaliber, og få enda mer ut av treningen min! 

Les mer om kaliber gym på deres nettside her, eller på deres facebook side her. 
Du kan også følge de på instagram #kalibergym for bildeoppdateringer og inspirasjon.
For å sjekke ut min coach besøk hans facebook side her, og følg han på instagram #coachgunnar 

Følg meg på instagram “idadir”

 

10 kommentarer

Siste innlegg