UKENE FREMOVER

God ettermiddag kjære lesere!

..Og velkommen tilbake på jobb/skole til alle mine kjære lesere! Noen av dere har kanskje jobbet i påsken og tjent godt med penger? Andre har vært på skiferie , og andre har rett og slett tatt livet med ro. Dette er i hvert fall min 3 arbeidsdag i/etter påsken, og det føles godt å være i gang igjen med det normale liv. Eller gjør det egentlig det? Prøver jeg rett og slett å lure meg selv nå? Jeg skal ikke legge skjul på at jeg elsker late dager (minus trening), der jeg får sove lenge, og ikke har det store på agendaen.

Når jeg sitter og ser på ukeplanen min fremover, så ser jeg at jeg vil bli en utrolig opptatt dame. Jeg jobber hver dag frem til 3.mai nå, og har både opp med treningsøkter og mye mer. Nå gjelder det virkelig å planlegge dagene mine. Det er viktig med god planlegging om man skal leve sunt, jobbe og trene såpass mye som jeg skal gjøre de 2 først kommende ukene. Bare denne uken blir det 3 netter hvor jeg skal overnatte på flyplassen, og dette krever planlegging av både tid, penger og ikke minst MAT. Jeg må ordne i stand med mat til flere dager i slengen, og alt må være på stell.

Det er så rart å tenke på, fordi for 2 år siden så var kroppen min vant til å jobbe 6-7 dager i uken, da jeg gjerne bare hadde 2-4 fridager på 1 hel måned. Mens nå merker jeg at kroppen er ikke vant til det samme stresset og samme mengde jobbing. Det er greit for en liten periode, men over lengre tid så må jeg nok stoppe litt opp..igjen!

Har du noen gang tatt deg vann over hodet når det gjelder jobb?


Følg meg på instagram “idadir”


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg