SMÅ BARN, STORE GLEDER

God kveld kjære lesere!

Kroppen er godt plantet i sofaen, på bordet står det en stor porsjon med karbonadedeig, grønnsaker og ris, som jeg nå endelig skal få nyte denne lørdagen. Er det noe jeg virkelig ser frem til i hverdagen så er det virkelig middag. Middag, middag.. ååh – det er det beste jeg kan få servert. Men tilbake til blogg innlegget. Idag dro jeg på trening og var der i nesten 2 timer, der jeg fikk unnagjort ei sikkelig bootey økt. Det var virkelig rumpe og litt lår som stod på programmet, for så å avslutte med 30 minutter cardio trening. Hele 800 kalorier ble forbrent, og jeg er super happy over dagens treningsøkt. Små barn, store gleder, er det ikke noe som heter det?

Har du fått trent i påsken?

Følg meg på instagram “idadir” 

4 kommentarer
    1. åh, så flink du er! 😀 jeg fikk trent som vanlig de første dagene i påsken, men så reiste jeg på shoppingferie med venninnen min, og da valgte jeg å ha noen dager treningsfri, og heller nyte tiden på tur 🙂 åh, men det er alltid vanskelig å komme inn i rutiner etter man har hatt nesten en uke fri! jaja, jeg må bare bestemme meg 😉
      ha en super kveld, fine deg <3

    2. Så flink du er da! Jeg gikk på fjellet i går på ski, brukte over 1200 kcal så kan vel si at jeg har trena litt 🙂

    3. Så flink du er:) trener du på kaliber istedet for 3t nå? Vet du om det går å få målt fettprosent osv på 3t (eller andre plasser) uten å betale for personlig trener?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg