LONG TIME NO SEE

God kveld kjære lesere!

Idag er det langfredag, og jeg har FRI, og skal ikke på jobb før søndag. Kan ikke få satt ord på hvor godt det er å ha fri idag MED lønn. Ettersom vi holder stengt idag, så får jeg jo betalt for å være hjemme og “slappe av”. Neida, ble ikke full avslapping idag. Tok nemlig turen til Kaliber for ei knall hard overkroppsøkt. Følte virkelig at økten gikk super, og fikk avsluttet med noe som jeg ikke har gjort på snart 2 måneder.. Nemlig CARDIO trening! Wow, som jeg har savnet dette. Det er virkelig lykke for meg å endelig kunne gå cardio igjen, og føle at jeg får trent av meg fettet som har lagt på seg meg siden desember. Så nå er det 1 stk glad jente som virkelig føler at påsken så aboslutt fungerer BRA! 

Som dere kanskje vet så kjørte jeg 2 – 3 cardio økter i uken, men har nå tatt en pause fra det rett og slett fordi jeg ikke vil bryte ned muskelmassen min. Men nå skal jeg så smått begynne med cardio og intervall økter, og det føles fantastisk! For meg betyr dette enda mer svetting, og enda bedre trening. Så idag følte jeg virkelig at økten var 100% perfekt. Så heldig som jeg var så møtte jeg Jannicke Hustad (vinner av overall i bikinifitness i Sandefjord Open nå i april), så vi gikk sammen på tredemølllen og skravla gikk i ett. Vips så var det gått 25 minutter! 

Ellers så må jeg ønske alle mine kjære lesere en fortsatt fin langfredag! 

Har du fått trent idag? 

Følg meg på instagram “idadir” 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg